• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Що не сховаєш навіть під маскою: дві кампанії до Всесвітнього дня усмішки 2020

5 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Починаючи з 1999 року, Всесвітній день усмішки (World Smile Day) відзначають щороку в першу п’ятницю жовтня. Його було засновано з ініціативи Харві Болла, графічного дизайнера, який є автором всім відомого смайлика. Свого часу, засмучений тим, що суть смайлика загубилася за численними спробами комерційних компаній заробити на ньому гроші, він закликав до того, щоб люди по всьому світу присвятили окремий день усмішкам та добрим вчинкам, попри політику, релігію та кордони, що їх розділяють. Цілком природно, що цього року благодійні кампанії до Всесвітнього дня усмішки 2020 спрямовані, насамперед, на охорону здоров’я. Ось дві з них, які скористалися наболілою темою масок, щоб привернути до себе увагу.

ЮНІСЕФ та маски з індивідуальним дизайном

В’єтнамська агенція Happiness Saigon запустила до Всесвітнього дня усмішки 2020 ініціативу Happiness in Your Face на підтримку справи ЮНІСЕФ. Оскільки зараз люди у всьому світі носять захисні маски, сумним побічним ефектом цього стало те, що вираз обличчя виявився великою мірою схованим. Особливо найголовніший з них – усмішка.

Тому агенція запустила спеціальний вебсайт, відвідувачі якого можуть зобразити на камеру свою найширшу усмішку і замовити собі маску з нею. Такі унікальні маски коштують десь 2,17 доларів США. Всі зібрані від продажу масок кошти будуть передані ЮНІСЕФ.

Організатори кампанії посилаються на дослідження д-ра Мюррея Гроссана (Murray Grossan), американського лікаря-отоларинголога, який стверджує, що усмішка здатна знизити стрес, покращити імунну систему і навіть додати років життя.

Алан Черутті (Alan Cerutti), засновник та гендиректор Happiness Saigon, зазначив, що креативна команда рада можливості явити світові усмішки людей, не поступаючись правилами безпеки. Адже навіть наука стверджує, що жити краще, усміхаючись.

Коли маски недостатньо

Водночас в Таїланді організацією Operation Smile Thailand була запущена кампанія Masks For Smiles. Цей благодійний захід до Всесвітнього дня усмішки 2020 має на меті допомогу дітям із вродженим незрощенням губ та піднебіння: розповсюдження інформації та збір коштів на операції.

Агенція BBDO Bangkok та поп-арт художник Gongkan створили захисні маски із зображенням усміхненого рота, у якого явно помітна тріщина губи. Таким чином ці маски мають допомогти протидіяти одразу двом медичним проблемам.

Ці маски були надіслані знаменитостям та лідерам думок, щоб ті приміряли їх та поділилися своїми фото в масках в соцмережах, поширюючи те послання, що іноді маски недостатньо. Для того, щоб дійсно допомогти дітям з такими вродженими вадами, їм необхідно зробити пластичну операцію впродовж першого ж року життя.

Смайлик у масці

І на дещо іншій ноті варто зазначити, що компанія Apple минулої п’ятниці оновила емодзі обличчя в масці, зробивши йому веселіші очі та додавши рум’янець на шоках. Раніше цей емотикон здавався доволі млявим, але тепер він… усміхається?

Під цією маскою точно усмішка. Тому що, якщо людина носить медичну маску, це ще не означає, що вона хворіє чи сумує.

Джерело 1, 2, 3

Докладніше дізнатися про сумну історію веселого смайлика та його творця можна тут.

Теги: здоров'якреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.