Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Reebok, DreamWorks Animation і Universal Brand Development об’єдналися, щоб створити колекцію Reebok і Кунг-фу Панда, про яку точно будуть складати легенди. До неї увійшли кросівки і текстиль, присвячені милому панді По та іншим героям анімаційного фільму «Кунг-фу Панда».

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

У колаборації представлені культові силуети Reebok, натхненні всесвітом мультфільму, з безліччю відсилань до образів улюблених персонажів.

Моделі та алегорії

Кросівки Instapump Fury «Від Воїна Дракона» уособлюють шлях головного героя від звичайної панди, яка любить поїсти, до Воїна Дракона. З особливостей моделі: м’який замшевий верх з глянцевим зображенням дракона та натхненні знаменитими клаптиковими шортами По петельки на заднику та язичку. Підкладка навколо щиколотки відсилає до поясу головного героя, а на кнопках Pump зображені миска з локшиною і дракон. Підошва кросівок виконана в кольорах бамбука — одного з атрибутів По.

Верх Club C «Майстер свого стилю» виконаний з різних матеріалів і принтів, які відсилають до деталей одягу Несамовитої П’ятірки і По. Темно-синій носок кросівок натхненний штанами Журавля, язичок — екзоскелетом Богомола, тканина з принтом посередині — витонченим кімоно Тигриці, чорні вставки — шерстю головного героя, а на п’ятці можна помітити лусочки Гадюки. Логотип Reebok виконаний в стилі браслетів Мавпи, а забарвлення задника і підкладки відсилає до шортів По.

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Кросівки Club C «Сила зодіаку» виконані в більш спокійному дизайні. Трафаретний принт в стилі китайської традиційної писемності на шкіряному верху прославляє кожного з семи майстрів кунг-фу: По, Тигрицю, Журавля, Мавпу, Богомола, Гадюку і Майстра Шіфу.

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Енергійні кросівки Zig Kinetica «Від майстра Тай-чі» присвячені Китайському Новому року і закликають своїх володарів вірити в себе і довіряти своїй інтуїції. Верхня частина візуально відсилає до Світу Духів, в який потрапляє По в третій частині мультфільму, цю ж історію продовжують малюнок на устілці та цвітіння вишні на заднику.

Доповнення до колекції

Стати справжнім майстром свого стилю і зібрати весь образ можна доповнивши кросівки одягом з нової колекції. У колаборації Reebok і Кунг-фу Панда увійшли яскраві худі, толстовки, футболки та спортивні штани з зображеннями По, присвячені його становленню Воїном Дракона.

Спеціально для фанатів франшизи Reebok підготував особливу упаковку для кросівок в стилі Китайського Нового року. Червоний верх символізує конверти, якими обмінюються на святкових урочистостях в Китаї, а на коробці зображений динамічний графічний принт в стилі мультфільму. Самі кросівки загорнуті в цигарковий папір, що імітує меню з локшиною батька По, в якому представлене ​​взуття колекції Reebok і Кунг-фу Панда.


Читайте також:

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...