Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ці імена справжнім акулам в рамках проєкта, спрямованого на захист та дослідження океану. Природозахисна організація Beneath The Waves випустила серію невзаємозамінних токенів, які дають покупцям доступ до маячків із камерами, які кріпляться на акул. У такий спосіб власник токена отримує впродовж певного часу можливість спостерігати за відповідною акулою.

Така колекція цифрового мистецтва позиціюється як перші в світі NFT, призначені для захисту океанів.

Ціни за кожний токен варіюються від 1000 до 10000 доларів. До кожного із них додається анімована колекційна картка, а покупець може дати ім’я акулі і отримати повідомлення щодо місця та часу запуску «свого» маячка.

Загалом організація Beneath The Waves створила 68 унікальних невзаємозамінних токенів. Деякі з них дозволяють поспостерігати за акулою протягом 48 годин. Але є серед них і маячки із супутниковим сигналом, за допомогою яких можна відстежувати місцезнаходження акули впродовж 180 днів.

Жоден токен з цієї колекції не може бути проданий двічі, оскільки на кожну акулу припадає лише один маячок.

Як повідомляє благодійна організація Beneath The Waves, ця кампанія зібрала 70000 доларів у перші 48 годин після свого запуску.

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Невзаємозамінні токени та природа

Щоправда, попри всі ті добрі наміри, з якими було запущено цей проєкт, проблема вуглецевого сліду, який лишає по собі ринок NFT загалом, лишається відкритою. Більшість митців, що використовують NFT, створюють їх, використовуючи Ethereum, що генерує чималий обсяг викидів вуглекислого газу.

Звісно, способи пом’якшити ці наслідки також існують. Такі платформи як Aerial дозволяють підрахувати вуглецевий слід кожного мистецького криптотвору. Після чого його покупець може сплатити компенсацію вуглецю, але залежить все це виключно від сумління кожної людини.

Джерело


Пропонуємо вам також переглянути креативні соціальні кампанії до Дня Землі 2021.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...