Нова айдентика для Музею історії Києва від Projector

17 листопада Музей історії Києва презентував нову айдентику. Її створила вже випускниця онлайн-школи Projector Юлія Строй під час навчання — це було одне із завдань на курсі.

Розробка айдентики для Музею Києва стала фінальним проєктом на курсі Graphic Design Fundamentals в «Проджекторі». Куратори курсу: дизайн-директор The Goort Олександр Гусаков, дизайнери та співзасновники студії LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков. Студентам пощастило, тому що раніше Музей Києва вже працював зі студентами «Проджектора» над маркетинговою стратегією. Це спростило комунікацію та допомогло краще зрозуміти запит клієнта. До того ж, команда музею була рішуче налаштована на зміни.

На розробку концепції у студентів було лише 2 місяці. Всього працівники музею отримали на розгляд аж 17 концепцій айдентики, з яких обрали 3 найбільш вдалих. Але врешті перемогла концепція від студентки Юлії Строй. Саме її музей почав втілювати у життя.

Юлія Строй, авторка айдентики: «Коли я дізналася, що ми будемо співпрацювати з музеєм, то у мене перехопило подих. Розробка музейної айдентики — це проєкт мрії для будь-якого дизайнера. Можна сказати, що раніше у музею не було повноцінної айдентики, був тільки логотип. Тому створення візуальної системи відбувалося з чистого аркушу».

Юлія Строй, авторка айдентики
Юлія Строй, авторка айдентики

Олена Сидоренко, кураторка виставок та заходів в Музеї Києва: «Головна задача, яка стояла перед нами — створити зрозуміле уявлення у відвідувачів про сучасний Музей Києва і його структуру. Ми незвичайний музей, ми — музей-пазл, який необхідно зібрати, щоб зрозуміти, як ми презентуємо історію і сучасність міста. Ми не класичний музей історії зі старовинними глеками і криками “не чіпайте експонати!”. У нас аж 9 філій у різних приміщеннях, що розповідають історію через артефакти, мистецтво та життя відомих особистостей. Гадаємо, що людям інколи важко це розуміти. Ми прагнули об’єднати та пояснити аудиторії, хто ми є і привернути до себе увагу».

Новий логотип 

Новий логотип — це монограма з перших букв Музей Києва, бо Юлія хотіла зробити акцент на новій скороченій версії назви музею. Монограма вписується в більш суворий і консервативний стиль ділового спілкування державної структури.

Новий логотип — це монограма з перших букв Музей Києва

Кольорова гама 

На вибір кольору для айдентики вплинула постійна історична експозиція музею. Серед експонатів дуже багато золотисто-гірчичного, зеленого. Кольори, на думку дизайнерки, вийшли максимально київські і дуже пасують музею.

Стікери-ілюстрації

За допомогою ілюстрацій дизайнерка хотіла зробити образ музею домашнім і близьким для відвідувача. Так, айдентика для Музею історії Києва поповнилась функціональними елементами, які привертають увагу та розповідають історії.

Стікери-ілюстрації
Стікери-ілюстрації
Стікери-ілюстрації

Ірина Ковалькова, PR менеджерка Музею Києва: «Ми зупинилися на варіанті, який запропонувала Юля, адже він поєднав у собі все те, що ми просили: строгий і лаконічний логотип, який відповідає статусу державної інституції; легкі для сприйняття афіші у форматі месенджера, естетика якого зрозуміла нашій широкій цільовій аудиторії; яскраві стікери, які привертають увагу у будь-якій формі комунікації.

Також для нас важливо, щоб нова айдентика була гнучкою, адже у нас можуть з’являтися нові філії, які нам потрібно буде «інтегрувати» в сім’ю. А дизайн, який створила Юля дає можливість безкінечно нарощувати нові елементи».

Музей Києва
Музей Києва
Музей Києва

Зараз команда музею планує оновити соціальні мережі і сайт, а також створити нові рекламні афіші, відповідно до нової стилістики. Трохи згодом планують оновити внутрішню навігацію в музеї та запустити лінійку мерчів.

***

У серпні цього року студенти Projector провели редизайн Молодого театру. А минулого року створили нову айдентику для Музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків. Раніше команда Projector долучилася до створення айдентики для Міністерства освіти й науки України та для Українського інституту.

Більше про те, як створювалась айдентика для Музею історії Києва читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...