Нова айдентика для Музею історії Києва від Projector

17 листопада Музей історії Києва презентував нову айдентику. Її створила вже випускниця онлайн-школи Projector Юлія Строй під час навчання — це було одне із завдань на курсі.

Розробка айдентики для Музею Києва стала фінальним проєктом на курсі Graphic Design Fundamentals в «Проджекторі». Куратори курсу: дизайн-директор The Goort Олександр Гусаков, дизайнери та співзасновники студії LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков. Студентам пощастило, тому що раніше Музей Києва вже працював зі студентами «Проджектора» над маркетинговою стратегією. Це спростило комунікацію та допомогло краще зрозуміти запит клієнта. До того ж, команда музею була рішуче налаштована на зміни.

На розробку концепції у студентів було лише 2 місяці. Всього працівники музею отримали на розгляд аж 17 концепцій айдентики, з яких обрали 3 найбільш вдалих. Але врешті перемогла концепція від студентки Юлії Строй. Саме її музей почав втілювати у життя.

Юлія Строй, авторка айдентики: «Коли я дізналася, що ми будемо співпрацювати з музеєм, то у мене перехопило подих. Розробка музейної айдентики — це проєкт мрії для будь-якого дизайнера. Можна сказати, що раніше у музею не було повноцінної айдентики, був тільки логотип. Тому створення візуальної системи відбувалося з чистого аркушу».

Юлія Строй, авторка айдентики
Юлія Строй, авторка айдентики

Олена Сидоренко, кураторка виставок та заходів в Музеї Києва: «Головна задача, яка стояла перед нами — створити зрозуміле уявлення у відвідувачів про сучасний Музей Києва і його структуру. Ми незвичайний музей, ми — музей-пазл, який необхідно зібрати, щоб зрозуміти, як ми презентуємо історію і сучасність міста. Ми не класичний музей історії зі старовинними глеками і криками “не чіпайте експонати!”. У нас аж 9 філій у різних приміщеннях, що розповідають історію через артефакти, мистецтво та життя відомих особистостей. Гадаємо, що людям інколи важко це розуміти. Ми прагнули об’єднати та пояснити аудиторії, хто ми є і привернути до себе увагу».

Новий логотип 

Новий логотип — це монограма з перших букв Музей Києва, бо Юлія хотіла зробити акцент на новій скороченій версії назви музею. Монограма вписується в більш суворий і консервативний стиль ділового спілкування державної структури.

Новий логотип — це монограма з перших букв Музей Києва

Кольорова гама 

На вибір кольору для айдентики вплинула постійна історична експозиція музею. Серед експонатів дуже багато золотисто-гірчичного, зеленого. Кольори, на думку дизайнерки, вийшли максимально київські і дуже пасують музею.

Стікери-ілюстрації

За допомогою ілюстрацій дизайнерка хотіла зробити образ музею домашнім і близьким для відвідувача. Так, айдентика для Музею історії Києва поповнилась функціональними елементами, які привертають увагу та розповідають історії.

Стікери-ілюстрації
Стікери-ілюстрації
Стікери-ілюстрації

Ірина Ковалькова, PR менеджерка Музею Києва: «Ми зупинилися на варіанті, який запропонувала Юля, адже він поєднав у собі все те, що ми просили: строгий і лаконічний логотип, який відповідає статусу державної інституції; легкі для сприйняття афіші у форматі месенджера, естетика якого зрозуміла нашій широкій цільовій аудиторії; яскраві стікери, які привертають увагу у будь-якій формі комунікації.

Також для нас важливо, щоб нова айдентика була гнучкою, адже у нас можуть з’являтися нові філії, які нам потрібно буде «інтегрувати» в сім’ю. А дизайн, який створила Юля дає можливість безкінечно нарощувати нові елементи».

Музей Києва
Музей Києва
Музей Києва

Зараз команда музею планує оновити соціальні мережі і сайт, а також створити нові рекламні афіші, відповідно до нової стилістики. Трохи згодом планують оновити внутрішню навігацію в музеї та запустити лінійку мерчів.

***

У серпні цього року студенти Projector провели редизайн Молодого театру. А минулого року створили нову айдентику для Музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків. Раніше команда Projector долучилася до створення айдентики для Міністерства освіти й науки України та для Українського інституту.

Більше про те, як створювалась айдентика для Музею історії Києва читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.