Мережа дитячих клінік створила ліфт із сотнями кнопок

Children’s Health, одна з найбільших мереж дитячих клінік у США, має одну мету – зробити життя дітей кращим. А для цього іноді доводиться дещо порушувати правила. Наприклад, дозволити дітям понатискати всі кнопки, що тільки є у ліфті. Абсолютно всі. Саме це стало можливим у нещодавно запущеній кампанії мережі Children’s Health, в рамках якої в одному з техаських супермаркетів раптом з’явився ліфт із сотнями кнопок. І кожну з них, чи навіть усі, можна натиснути, не боячись, що ліфт буде зупинятися на кожному поверсі або взагалі застрягне.

1400 кнопок

Проєкт покликаний показати, наскільки ця мережа педіатричних клінік віддана тому, щоб хоч трохи підбадьорити своїх маленьких пацієнтів.

Працюючи разом з агенцією Colle McVoy, мережа лікарень змінила до непізнаваності звичайний ліфт у супермаркеті Stonebriar Centre в місті Фріско (Техас). Тепер він перетворився на так званий «Get Well-evator». Стіни його розмальовані оптимістичними слоганами та малюнками. Але найголовніше в кабіні, звісно, не це. Найголовніше – те, що цей ліфт може похвалитися сотнями кнопок, які можна натискати досхочу. Аж 1400 кнопок, якщо точніше. Всі вони від натискання спалахують кольоровими лампочками, проте жодного з ліфтових механізмів насправді не контролюють.

Це відео, присвячене проекту, мабуть, знайде відклик в душі кожного, кому в дитинстві так само кортіло кнопочки натискати.

Ліфт, якого нам так не вистачало в дитинстві

Дастін Блек (Dustin Black), креативний директор агенції Colle McVoy, так розповідав про ідею проекту: «Діти завжди обожнювали натискати на всі кнопки, до яких вони здатні дотягтися. Але батьки постійно зупиняють їх. Ми ж хотіли принести радість дітям та дозволити їм трохи показитися. Місія Children’s Health – зробити життя дітей кращим. А це можна зробити будь-де та безліччю різних способів. Ліфт із сотнями кнопок, наш «Get Well-evator», втілює цю ідею в життя, даючи дітям змогу не стримувати себе та гратися так, як вони забажають».

Більше того, кожна з кнопок підсвічується різними кольорами у довільному порядку, що перетворює кожне натискання кнопки на невеличкий сюрприз. Кожна кнопка продовжує світитися близько чотирьох секунд, як раз достатньо довго, щоб привернути увагу дітей та щоб їм було цікаво натиснути ту саму кнопку ще раз.

Такий ліфт із сотнями кнопок – штука доволі проста і не потребує ніяких високих технологій. Просто місце, де діти можуть дати волю своїй уяві та трошки побешкетувати.

Цей проект не спрямований конкретно на дітей, які вже потребують медичної допомоги Children’s Health, або на їх батьків. Це, радше, нагадування про те, що мережа клінік завжди поруч, якщо в такій допомозі виникне потреба.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

Плюшеве зайченя привертає увагу до хвороби, яку складно діагностувати

Плюшеве зайченя Барбару створюють на чарівній фабриці, але коли вона оживає, контроль якості швидко пожбурює її у сміття...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Дизайнери з Нідерландів розробили меблі-спортінвентар

Амстердамська дизайнерська студія H-O-TT придумала прототип концептуальних меблів, які за бажанням можна трансформувати в інвентар для занять спортом. Всього в ...

Міністерство закордонних справ та Український інститут запустили сайт про Україну для іноземних аудиторій

Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба представив сайт про сучасну Україну для іноземних аудиторій — UKRAINE.UA. «Ми створили сайт UKRAINE.UA, аби ...

ДТЕК представив ексклюзивну серію марок

З нагоди 15-річчя ДТЕК презентує ексклюзивну лімітовану серію марок. Ілюстратором філателійного набору став український художник Богдан Сиротинский. Детальніше про марки ...