Children’s Health, одна з найбільших мереж дитячих клінік у США, має одну мету – зробити життя дітей кращим. А для цього іноді доводиться дещо порушувати правила. Наприклад, дозволити дітям понатискати всі кнопки, що тільки є у ліфті. Абсолютно всі. Саме це стало можливим у нещодавно запущеній кампанії мережі Children’s Health, в рамках якої в одному з техаських супермаркетів раптом з’явився ліфт із сотнями кнопок. І кожну з них, чи навіть усі, можна натиснути, не боячись, що ліфт буде зупинятися на кожному поверсі або взагалі застрягне.

1400 кнопок

Проєкт покликаний показати, наскільки ця мережа педіатричних клінік віддана тому, щоб хоч трохи підбадьорити своїх маленьких пацієнтів.

Працюючи разом з агенцією Colle McVoy, мережа лікарень змінила до непізнаваності звичайний ліфт у супермаркеті Stonebriar Centre в місті Фріско (Техас). Тепер він перетворився на так званий «Get Well-evator». Стіни його розмальовані оптимістичними слоганами та малюнками. Але найголовніше в кабіні, звісно, не це. Найголовніше – те, що цей ліфт може похвалитися сотнями кнопок, які можна натискати досхочу. Аж 1400 кнопок, якщо точніше. Всі вони від натискання спалахують кольоровими лампочками, проте жодного з ліфтових механізмів насправді не контролюють.

Це відео, присвячене проекту, мабуть, знайде відклик в душі кожного, кому в дитинстві так само кортіло кнопочки натискати.

Ліфт, якого нам так не вистачало в дитинстві

Дастін Блек (Dustin Black), креативний директор агенції Colle McVoy, так розповідав про ідею проекту: «Діти завжди обожнювали натискати на всі кнопки, до яких вони здатні дотягтися. Але батьки постійно зупиняють їх. Ми ж хотіли принести радість дітям та дозволити їм трохи показитися. Місія Children’s Health – зробити життя дітей кращим. А це можна зробити будь-де та безліччю різних способів. Ліфт із сотнями кнопок, наш «Get Well-evator», втілює цю ідею в життя, даючи дітям змогу не стримувати себе та гратися так, як вони забажають».

Більше того, кожна з кнопок підсвічується різними кольорами у довільному порядку, що перетворює кожне натискання кнопки на невеличкий сюрприз. Кожна кнопка продовжує світитися близько чотирьох секунд, як раз достатньо довго, щоб привернути увагу дітей та щоб їм було цікаво натиснути ту саму кнопку ще раз.

Такий ліфт із сотнями кнопок – штука доволі проста і не потребує ніяких високих технологій. Просто місце, де діти можуть дати волю своїй уяві та трошки побешкетувати.

Цей проект не спрямований конкретно на дітей, які вже потребують медичної допомоги Children’s Health, або на їх батьків. Це, радше, нагадування про те, що мережа клінік завжди поруч, якщо в такій допомозі виникне потреба.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Графіті замість пульта управління: фарба-провідник перетворює будь-яку поверхню на інтерфейс

Дослідники знайшли спосіб використовувати графіті замість пульта управління, напиливши спеціальну фарбу на предмети повсякденного вжитку.

Крихітний музей для домашніх улюбленців: на що здатні художники, коли у них є вільний час

Кумедний музей для домашніх улюбленців, де можна знайти копії відомих картин, але з гризунами замість людей, було створено британським творчим дуетом.

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Платформа Playform пропонує кожному креатору тренувати штучний інтелект з нуля особисто для себе

Платформа Playform намагається зробити мистецьку сторону штучного інтелекту доступною для креаторів та пропонує зручний інтерфейс.

Borderlands Science: як відеогра допомагає науковцям вивчати мікрофлору людського тіла

Нова інтерактивна міні-гра Borderlands Science – це спосіб допомогти науковцям, які працюють у галузі біомедицини та вивчають мікрофлору людського тіла.

ArtOfQuarantine_Cover_1920x180

Шедеври світового живопису закликають протистояти коронавірусу

Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину», ідея якої належить креативній агенції LOOMA. Надзвичайна ситуація, масова ...