Мережа дитячих клінік створила ліфт із сотнями кнопок

Children’s Health, одна з найбільших мереж дитячих клінік у США, має одну мету – зробити життя дітей кращим. А для цього іноді доводиться дещо порушувати правила. Наприклад, дозволити дітям понатискати всі кнопки, що тільки є у ліфті. Абсолютно всі. Саме це стало можливим у нещодавно запущеній кампанії мережі Children’s Health, в рамках якої в одному з техаських супермаркетів раптом з’явився ліфт із сотнями кнопок. І кожну з них, чи навіть усі, можна натиснути, не боячись, що ліфт буде зупинятися на кожному поверсі або взагалі застрягне.

1400 кнопок

Проєкт покликаний показати, наскільки ця мережа педіатричних клінік віддана тому, щоб хоч трохи підбадьорити своїх маленьких пацієнтів.

Працюючи разом з агенцією Colle McVoy, мережа лікарень змінила до непізнаваності звичайний ліфт у супермаркеті Stonebriar Centre в місті Фріско (Техас). Тепер він перетворився на так званий «Get Well-evator». Стіни його розмальовані оптимістичними слоганами та малюнками. Але найголовніше в кабіні, звісно, не це. Найголовніше – те, що цей ліфт може похвалитися сотнями кнопок, які можна натискати досхочу. Аж 1400 кнопок, якщо точніше. Всі вони від натискання спалахують кольоровими лампочками, проте жодного з ліфтових механізмів насправді не контролюють.

Це відео, присвячене проекту, мабуть, знайде відклик в душі кожного, кому в дитинстві так само кортіло кнопочки натискати.

Ліфт, якого нам так не вистачало в дитинстві

Дастін Блек (Dustin Black), креативний директор агенції Colle McVoy, так розповідав про ідею проекту: «Діти завжди обожнювали натискати на всі кнопки, до яких вони здатні дотягтися. Але батьки постійно зупиняють їх. Ми ж хотіли принести радість дітям та дозволити їм трохи показитися. Місія Children’s Health – зробити життя дітей кращим. А це можна зробити будь-де та безліччю різних способів. Ліфт із сотнями кнопок, наш «Get Well-evator», втілює цю ідею в життя, даючи дітям змогу не стримувати себе та гратися так, як вони забажають».

Більше того, кожна з кнопок підсвічується різними кольорами у довільному порядку, що перетворює кожне натискання кнопки на невеличкий сюрприз. Кожна кнопка продовжує світитися близько чотирьох секунд, як раз достатньо довго, щоб привернути увагу дітей та щоб їм було цікаво натиснути ту саму кнопку ще раз.

Такий ліфт із сотнями кнопок – штука доволі проста і не потребує ніяких високих технологій. Просто місце, де діти можуть дати волю своїй уяві та трошки побешкетувати.

Цей проект не спрямований конкретно на дітей, які вже потребують медичної допомоги Children’s Health, або на їх батьків. Це, радше, нагадування про те, що мережа клінік завжди поруч, якщо в такій допомозі виникне потреба.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з ...

Пиво та страхування: коли пес є обличчям рекламної кампанії

«Поганий пес» є обличчям рекламної кампанії Budget Direct, а в кампанії Budweiser він конкурує з людиною за право володіти диваном.

Ініціатива Walk Free через популярні в YouTube жанри показує проблему сучасного рабства

Щоб показати проблему сучасного рабства, відео імітує челендж з виготовлення іграшки, майстер-клас з макіяжу та екскурсію розкішним будинком.