Волшебные кнопки Amazon запущены

О тестировании кнопки автоматического восполнения расходных материалов, например бытовой химии, компания Amazon впервые объявила в апреле 2015 года. Сервис получил название Dash Replenishment Service, он позволит клиентам ритейлера подтверждать заказ моющих средств, стирального порошка и других товаров одним нажатием кнопки, а также уведомит, если расходные материалы будут на исходе.

С момента презентации сервиса Amazon начал искать партнеров, которые установят Dash Buttons на свою продукцию. Пару недель назад компания Whirlpool объявила, что ее новые посудомоечные машины, сушилки и стиральные машины будут работать с сервисом Amazon, сообщает The Verge.

Другими партнерами ритейлера стали Brother International, General Electric и Gmate, производящая приборы для измерения уровня глюкозы в крови.

Принтеры Brother получат программу обновления, которая сможет анализировать уровень расхода чернил, а также автоматически заказывать картриджи или их заправку на Amazon. Стиральные машины GE с функцией SmartDispense будут работать по тому же принципу, только с жидкими моющими средствами. А аппараты Gmate смогут заказывать тест-полоски и ланцеты.

Программа Dash Replenishment – часть стратегии компании Amazon по удовлетворению потребностей современного общества. Впоследствии другие компании – от крупных до представителей малого бизнеса – смогут предлагать свои решения по развитию Amazon Dash Buttons.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...