• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Майстерня кастомного одягу та апсайклу «МАКАКА» презентує «ХЗВ» у ролях – «Людина-завод» та «Людина-спальний район»

23 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Майстерня кастомного одягу та апсайклу «МАКАКА» презентує «ХЗВ» у ролях – «Людина-завод» та «Людина-спальний район»
Share on FacebookShare on Twitter

29 червня о 20:00 об`єднання художників, дизайнерів та майстрів друку, що входять до майстерні кастомного одягу та апсайклу «МАКАКА» разом із групою «Хамерман знищує віруси» презентує мультимедійний арт-проєкт — «Людина-завод і Людина-спальний район».

Після міні-фільму про міфічних істот, автори покажуть історію створення костюмів — «Людини-заводу» та «Людини-спального району». У головних ролях — фронтмени групи «Хамерман знищує віруси» — Володимир Пахолюк та Альберт Цукренко. Обидва костюми — це кастомні вироби, ідеї для яких розроблялись спеціально для героїв, як рефлексія  на лірику групи та той соціально-культурний меседж, який вони намагаються донести.

Автор фотографій для принтів «Людини-заводу» — Олександр Іванніков, для «Людини-спального району» — Сергій Сівяков. Автор постера — Максималіст. Автор музики – Oi FUSK.

Майстерню апсайклу та кастомного дизайнерського одягу «МАКАКА» відкрили кілька місяців тому, щоб створювати кастомний якісний одяг без шкоди довкіллю. Проєкт здійснюється за підтримки Українського Культурного Фонду.

«Ми створили майстерню, як відповідь на актуальні запити модної індустрії. Я не буду вдаватись до цитування жахаючих цифр, їх повно у інтернеті. Фаст-фешн — одна із найзабруднюючих екологію сфер економіки. І це факт. При цьому, ми однозначно не можемо увесь час ходити у одному й тому ж одязі, адже його значення — давно вийшло за межі первинного — прикрити чи зігріти тіло. Одяг для мене — це мистецтво. Перш за все, мистецтво — розповідати про свого носія 😊 І я впевнена, що творити можна із того, що уже вироблено. Так і з’явилась ідея – виготовляти крутий якісний одяг із секонд-хенду, перетворюючи його у арт-об’єкти. І в цьому мені допомагає команда талановитих людей. Я також вдячна Українському Культурному Фонду, що дав можливість цьому проєктові ожити так швидко», — прокоментувала Олена Клочко, ідейна натхненниця проєкту.

До команди увійшли:

  • Олена Клочко — ідейна натхнениця та кураторка проєкту
  • Євген Меркуш — майстер шовкотрафаретного друку, митець
  • Єгор Стрелков — художник,татуювальник, ілюстратор, музикант, автор коміксів @makaka_artel про свідоме споживання
  • Віталій Агапєєв — мультидисциплінарний художник із графіті-бекграундом
  • Андрій Соболєв — дизайнер, стиліст, татуювальник

Онлайн-відкриття відбудеться 29 червня о 20:00 за посиланням.

Щоб не пропустити нагадування, підписуйтесь на ФБ-подію.

Слідкуйте за апдейтами у Instagram та Facebook. Там само шукайте біографії команди та комікси про свідоме споживання. 


Читайте також: Синергія ідей та енергій, або Як PIT BULL™ і Ohueno запропонували молоді бунтувати красиво — розповідають бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Чувакіна та засновник бренду одягу Ohueno Артем Будаєв.

Теги: виставкикреативкультурамистецтвомодамузикафешн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

18 Квітня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.