Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Оскільки загальна ситуація лишається доволі сумною, як бренди, так і окремі підприємці продовжують пошуки креативних способів, які дозволили б їм втриматися на плаву у цей непевний час. Один з таких прикладів можна побачити в Литві, де індустрія моди та індустрія громадського харчування вирішили об’єднати зусилля і скористатися тим вільним місцем, яке мусить зараз лишатися в ресторанах для дотримання соціального дистанціювання. Тобто чимало таких закладів перетворилося на ресторани з манекенами.

Нещодавно у Вільнюсі, литовській столиці, ресторанам дозволили знову відкрити свої приміщення для відвідувачів, але за умови суворого дотримання дистанції між відвідувачами. Відповідно, частина столиків мусить залишатися пустою. Тому власники ресторанів вирішили скористатися цим вільним місцем, щоб допомогти місцевим дизайнерам модного одягу, дозволивши їм розсадити за пустими столиками манекенів, вдягнених за останньою модою.

Ця ідея спала на думку спочатку Берні Тер Брааку (Bernie Ter Braak), власнику ресторану Cosy, та відомій місцевій дизайнерці Юлії Янус (Julia Janus).

Він так розповів про цей спільний проєкт: «Пусті столики в нашому ресторані виглядали доволі дивно, але ми не могли їх навіть прибрати звідти. Тому ми й вирішили допомогти своїм сусідам, магазинам модного одягу, і запросили їх перенести демонстрацію своїх нових колекцій за наші вільні столики. Новина поширилася містом, і незабаром до проєкту приєдналися доволі відомі дизайнери, які привернули до нього неабияку увагу».

«Разом ми можемо зробити більше»

Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто. Загалом вони розсадили за столиками понад 60 манекенів. На кожному такому столику ресторани з манекенами розмістили довідкові таблички, які повідомляють, де саме та за яку ціну можна придбати той чи інший предмет одягу.

Компанія IDW, яка виготовляє манекени, погодилася безкоштовно надати їх стільки, скільки знадобиться для цієї ініціативи.

Ще одним бонусом є те, що манекенів галасливими відвідувачами не назвеш.

«Індустрія моди – одна з тих, кого карантин зачепив найсильніше, – зазначила Юлія Янус. – Місцеві бутики зазвичай продають оригінальні, нішеві речі, створені місцевими дизайнерами. І оскільки вони зараз стоять зачинені на карантин, у дизайнерів наразі лишається небагато можливостей для демонстрації своїх нових робіт. Та й взагалі кількість відвідувачів значно впала. Ми сподіваємося, наша кампанія трохи сколихне цей застій і приверне увагу до місцевих дизайнерів».

Вона також додала: «Ця криза вимагає від усіх нас об’єднатися і допомогти одне одному – разом ми можемо зробити більше, ніж поодинці».

Джерело

Втім, не манекенами єдиними ресторани підтримують соціальне дистанціювання.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

26 листопада у Києві відбудеться Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа). Організатором Форуму виступили ГО «Точка опори ЮА», Рада жіночих ініціатив ...

Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

Проєкт Guideline від Google допоможе незрячим бігунам змагатися без поводиря на перегонах

Проєкт Guideline від Google був розроблений, щоб люди з порушеннями зору могли брати учать без поводиря в перегонах, використовуючи натомість смартфон.