Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Оскільки загальна ситуація лишається доволі сумною, як бренди, так і окремі підприємці продовжують пошуки креативних способів, які дозволили б їм втриматися на плаву у цей непевний час. Один з таких прикладів можна побачити в Литві, де індустрія моди та індустрія громадського харчування вирішили об’єднати зусилля і скористатися тим вільним місцем, яке мусить зараз лишатися в ресторанах для дотримання соціального дистанціювання. Тобто чимало таких закладів перетворилося на ресторани з манекенами.

Нещодавно у Вільнюсі, литовській столиці, ресторанам дозволили знову відкрити свої приміщення для відвідувачів, але за умови суворого дотримання дистанції між відвідувачами. Відповідно, частина столиків мусить залишатися пустою. Тому власники ресторанів вирішили скористатися цим вільним місцем, щоб допомогти місцевим дизайнерам модного одягу, дозволивши їм розсадити за пустими столиками манекенів, вдягнених за останньою модою.

Ця ідея спала на думку спочатку Берні Тер Брааку (Bernie Ter Braak), власнику ресторану Cosy, та відомій місцевій дизайнерці Юлії Янус (Julia Janus).

Він так розповів про цей спільний проєкт: «Пусті столики в нашому ресторані виглядали доволі дивно, але ми не могли їх навіть прибрати звідти. Тому ми й вирішили допомогти своїм сусідам, магазинам модного одягу, і запросили їх перенести демонстрацію своїх нових колекцій за наші вільні столики. Новина поширилася містом, і незабаром до проєкту приєдналися доволі відомі дизайнери, які привернули до нього неабияку увагу».

«Разом ми можемо зробити більше»

Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто. Загалом вони розсадили за столиками понад 60 манекенів. На кожному такому столику ресторани з манекенами розмістили довідкові таблички, які повідомляють, де саме та за яку ціну можна придбати той чи інший предмет одягу.

Компанія IDW, яка виготовляє манекени, погодилася безкоштовно надати їх стільки, скільки знадобиться для цієї ініціативи.

Ще одним бонусом є те, що манекенів галасливими відвідувачами не назвеш.

«Індустрія моди – одна з тих, кого карантин зачепив найсильніше, – зазначила Юлія Янус. – Місцеві бутики зазвичай продають оригінальні, нішеві речі, створені місцевими дизайнерами. І оскільки вони зараз стоять зачинені на карантин, у дизайнерів наразі лишається небагато можливостей для демонстрації своїх нових робіт. Та й взагалі кількість відвідувачів значно впала. Ми сподіваємося, наша кампанія трохи сколихне цей застій і приверне увагу до місцевих дизайнерів».

Вона також додала: «Ця криза вимагає від усіх нас об’єднатися і допомогти одне одному – разом ми можемо зробити більше, ніж поодинці».

Джерело

Втім, не манекенами єдиними ресторани підтримують соціальне дистанціювання.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

XII Международный фестиваль рекламы «Белый Квадрат» объявил победителей

9 июля Международный фестиваль рекламы «Белый Квадрат» наградил победителей. В этом году за фестивальные награды боролось 937 работ от участников ...

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» ...

Новий додаток від Epic Games дозволяє переносити міміку в ігровий рушій Unreal Engine

Додаток Live Link Face дозволяє записувати міміку та напряму імпортувати її в ігровий рушій Unreal Engine, використовуючи лише фронтальну камеру iPhone.

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.