KFC «позичає» слогани інших брендів, оскільки пальці зараз не пооблизуєш

Пальці облизувати не рекомендується й досі, тому мережа KFC зараз накидає оком на не менш відомі слогани інших брендів і «позичає» їх замість власного.

Те-чого-не-можна-робити…

Агенція Mother London підготувала кампанію навколо слогана Finger Lickin’ Good у дуже невдалий час – у лютому 2020 року. В цій кампанії любителі смаженої курочки негігієнічно облизували пальці під найвідоміший з ноктюрнів Шопена. Хто ж знав, що незабаром це видовище почне так всіх нервувати…

Після виходу цієї кампанії у Великобританії національну організацію Advertising Standards Authority засипали скаргами і кампанію довелося згорнути. Але цим справа не обмежилася.

Впродовж 64 років слоган про облизування пальців був у центрі брендингу KFC. Але пандемія тривала, і у серпні 2020 року мережа KFC вирішила, що закликати тягти пальці до рота в таких умовах було б безвідповідально, про що й повідомила у новій кампанії.

«Ота штука, про яку ми говорили впродовж цих 64 років? Не зважайте, – сказала вона своїм шанувальникам. – Їжте крильця. Запивайте підливою. Тільки, будь ласка, забудьте про ту штуку, яку ми зазвичай радимо. Ну, знаєте, те, що ви робили язиком, доївши смачну курочку».

…і те, що робити можна

Відтоді минуло сім місяців. Боротьба з пандемією не припиняється, а ретельно мити руки необхідно й досі. Тому, зараз мережа KFC «позичає» слогани інших брендів, доки не настане доречний час для повернення її власного.

Нещодавно, скориставшись хештегом #UntilWeCanFingerLickAgain, KFC звернулася до своєї аудиторії в твіттері, питаючи, слоган якого бренда їй порадили б замість власного. Ідей любителі курятини підкинули чимало, тож останнім часом KFC «примірює» слоган за слоганом в соцмережах: від Nike до Red Bull.

Вона навіть поставила машину з діджитал-білбордом та позиченим Just Do It прямо навпроти магазину Nike.

А потім цю ідею підхопили й інші бренди, перекидаючись слоганами в соцмережах.

Джерело

В Іспанії ж мережа KFC нещодавно кинула шпильку в бік конкурентів, заманюючи їх персонал можливістю безкоштовно скуштувати новий бургер.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Сумний мандрил, що грає на гітарі, або Як показати, навіщо людям подорожі

Життя не мусить обмежуватися сірою буденністю. А сумний мандрил, який грає на гітарі, нагадує нам, що це послання – не пусті слова.

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...