Isobar Ukraine створило Insta-фільтр, який показує емоції під маскою

Діджитал-агентство Isobar Ukraine створило Instagram-фільтр, який допомагає користувачам прочитати та висловити емоції навіть під час маскового режиму.

Оскільки маска або респіратор зараз — це головна уніформа, яка заважає демонструвати почуття оточуючим, Isobar Ukraine вирішило надати можливість «зривати маски, не знімаючи їх» і таким чином нагадати про важливість обміну енергією під час спілкування.

Радісний, сумний, грайливий, сором’язливий чи до сліз смішний — можна бути будь-яким, головне не забувати ділитися своїми почуттями. 

Isobar Ukraine створило Insta-фільтр, який показує емоції під маскою

Пропонуємо також згадати:

Міністерство охорони здоров’я України за підтримки Червоного Хреста запустило SportFromHome — гейміфіковану Insta-маску, що складається з декількох рівнів лабіринту, куди включені різні вправи на шию. 

А під час карантину арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись під час карантину.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

Міжнародний конкурс урбаністичного фотомистецтва готується обирати переможців

Міжнародний конкурс Urban Photo Awards, який цього року відбудеться вже водинадцяте, назвав тих фотографів, що змагатимуться за першість у 2020 році.

«Онлайн-мероприятия становятся образовательными шоу»: с какими вызовами сталкивается ивент-индустрия

В первые недели карантина онлайн-контент был королем: казалось, все начали проходить курсы, смотреть образовательные ролики и учиться дома на мастер-классах. ...