Isobar Ukraine створило Insta-фільтр, який показує емоції під маскою

Діджитал-агентство Isobar Ukraine створило Instagram-фільтр, який допомагає користувачам прочитати та висловити емоції навіть під час маскового режиму.

Оскільки маска або респіратор зараз — це головна уніформа, яка заважає демонструвати почуття оточуючим, Isobar Ukraine вирішило надати можливість «зривати маски, не знімаючи їх» і таким чином нагадати про важливість обміну енергією під час спілкування.

Радісний, сумний, грайливий, сором’язливий чи до сліз смішний — можна бути будь-яким, головне не забувати ділитися своїми почуттями. 

Isobar Ukraine створило Insta-фільтр, який показує емоції під маскою

Пропонуємо також згадати:

Міністерство охорони здоров’я України за підтримки Червоного Хреста запустило SportFromHome — гейміфіковану Insta-маску, що складається з декількох рівнів лабіринту, куди включені різні вправи на шию. 

А під час карантину арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись під час карантину.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.