Isobar Ukraine створило Insta-фільтр, який показує емоції під маскою

Діджитал-агентство Isobar Ukraine створило Instagram-фільтр, який допомагає користувачам прочитати та висловити емоції навіть під час маскового режиму.

Оскільки маска або респіратор зараз — це головна уніформа, яка заважає демонструвати почуття оточуючим, Isobar Ukraine вирішило надати можливість «зривати маски, не знімаючи їх» і таким чином нагадати про важливість обміну енергією під час спілкування.

Радісний, сумний, грайливий, сором’язливий чи до сліз смішний — можна бути будь-яким, головне не забувати ділитися своїми почуттями. 

Isobar Ukraine створило Insta-фільтр, який показує емоції під маскою

Пропонуємо також згадати:

Міністерство охорони здоров’я України за підтримки Червоного Хреста запустило SportFromHome — гейміфіковану Insta-маску, що складається з декількох рівнів лабіринту, куди включені різні вправи на шию. 

А під час карантину арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись під час карантину.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.