IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ.

Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 року. З 1991 року фестиваль отримав акредитацію FIAPF (Міжнародна федерація асоціацій кінопродюсерів) за спеціалізацією дебютного і студентського кіно.

На кінофестивалі дебютували такі знамениті режисери, як Фред Келемен, Том Тиквер, Франсуа Озон, Олексій Балабанов, Стівен Долдрі, Денні Бойл і багато інших відомих особистостей.

Головним завданням агенції було створення нової ключової ідеї кінофестивалю, головного повідомлення та, можливо, першої масштабної рекламної кампанії за всю історію «Молодості».

Роботу почали з проведення бренд-сесії з командою фестивалю. Під час бренд-сесії команда IAMIDEA agency зрозуміла, що «Молодість» — це культурний опікун для своєї головної аудиторії. Мудрий і поважний бренд, який вже розібрався у світі авторського кіно й тепер допомагає розібратись іншим. Тим часом фільми фестивалю — це ніби делікатеси для розуму, що необхідні кожному, хто прагне розширювати культурні горизонти, вдосконалюватись і відкривати щось нове в собі й навколишньому середовищі.

Далі, тісніше поспілкувавшись із людьми, в агенції зрозуміли, у чому саме полягає головна відмінність авторського кіно від «попкорн-культурних» фільмів. «Попкорн-культурні» фільми залишають після перегляду поверховий спектр відчуттів: сподобалось, не сподобалось або таке собі кіно. Тоді як авторське кіно, наче хороше вино, розкривається із часом. З’являються нові запитання, нові здогадки, нові емоції, нове розуміння. В агенції це назвали «постфестивальний синдром».

«Люди не виходять після сеансу авторського кіно із чітким розумінням побаченого. Вони виходять з купою питань у голові й намагаються зрозуміти, що ж це було, чому саме так і як це збагнути. Ці питання супроводжують глядачів ще довгий час, і саме в цьому полягає головна цінність фестивалю. Так народилася нова стратегічна ідея “Молодості” — КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ», — розповідає креативний директор IAMIDEA, Ігор Фінашкін.   

У головних роликах розказали та показали частинку того самого «постфестивального синдрому». Стан, який кожен переживає по-своєму. Думки, що наздоганяють нас та інколи перетворюються на миттєвий шум. Вирази наших облич під час нових роздумів. І ті самі роздуми…

Режиссером роликів став Юрій Кузнєцов, а над продакшеном працювала молода, але досвідчена команда Adje Prodburo.

Ключове повідомлення і слоган перетворились на ідеї для різних каналів комунікації: ролики для ТБ й діджитал, борди, радіо і навіть у стікерпаки. 

image5 - IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

image4 - IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

image3 1 - IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

image1 1 - IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

image2 1 - IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»


А нещодавно креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...