• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

11 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»
Share on FacebookShare on Twitter

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ.

Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 року. З 1991 року фестиваль отримав акредитацію FIAPF (Міжнародна федерація асоціацій кінопродюсерів) за спеціалізацією дебютного і студентського кіно.

На кінофестивалі дебютували такі знамениті режисери, як Фред Келемен, Том Тиквер, Франсуа Озон, Олексій Балабанов, Стівен Долдрі, Денні Бойл і багато інших відомих особистостей.

Головним завданням агенції було створення нової ключової ідеї кінофестивалю, головного повідомлення та, можливо, першої масштабної рекламної кампанії за всю історію «Молодості».

Роботу почали з проведення бренд-сесії з командою фестивалю. Під час бренд-сесії команда IAMIDEA agency зрозуміла, що «Молодість» — це культурний опікун для своєї головної аудиторії. Мудрий і поважний бренд, який вже розібрався у світі авторського кіно й тепер допомагає розібратись іншим. Тим часом фільми фестивалю — це ніби делікатеси для розуму, що необхідні кожному, хто прагне розширювати культурні горизонти, вдосконалюватись і відкривати щось нове в собі й навколишньому середовищі.

Далі, тісніше поспілкувавшись із людьми, в агенції зрозуміли, у чому саме полягає головна відмінність авторського кіно від «попкорн-культурних» фільмів. «Попкорн-культурні» фільми залишають після перегляду поверховий спектр відчуттів: сподобалось, не сподобалось або таке собі кіно. Тоді як авторське кіно, наче хороше вино, розкривається із часом. З’являються нові запитання, нові здогадки, нові емоції, нове розуміння. В агенції це назвали «постфестивальний синдром».

«Люди не виходять після сеансу авторського кіно із чітким розумінням побаченого. Вони виходять з купою питань у голові й намагаються зрозуміти, що ж це було, чому саме так і як це збагнути. Ці питання супроводжують глядачів ще довгий час, і саме в цьому полягає головна цінність фестивалю. Так народилася нова стратегічна ідея “Молодості” — КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ», — розповідає креативний директор IAMIDEA, Ігор Фінашкін.   

У головних роликах розказали та показали частинку того самого «постфестивального синдрому». Стан, який кожен переживає по-своєму. Думки, що наздоганяють нас та інколи перетворюються на миттєвий шум. Вирази наших облич під час нових роздумів. І ті самі роздуми…

Режиссером роликів став Юрій Кузнєцов, а над продакшеном працювала молода, але досвідчена команда Adje Prodburo.

Ключове повідомлення і слоган перетворились на ідеї для різних каналів комунікації: ролики для ТБ й діджитал, борди, радіо і навіть у стікерпаки. 

IAMIDEA agency створили стратегію та рекламну кампанію 49-го Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість»

IAMIDEA agency створили стратегію та рекламну кампанію 49-го Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість»


А нещодавно креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON.

Теги: IAMIDEAбрендингдизайнкіномаркетинг і комунікаціїрекламафестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.