Як перетворити мрії у каву та небесні ліхтарики: нова новорічна кампанія Jacobs та Havas Engage

Тижні перед Новим Роком та Різдвом сповнені приємним хвилюванням, теплом зустрічей з рідними та передчуттям великих змін! Центральні площі міста перевтілюються у казкові містечка, а вулиці сяють від святкових гірлянд. Це час, коли люди по всьому світу загадують бажання та щиро вірять, що вони здійсняться! В рамках нової новорічної кампанії Jacobs разом з командою Havas Engage вирішили перетворити мрії у каву, аби згодом вона змогла зігріти тих, хто цього потребує.

Святкова магія Аромоксамиту

Настрій зимових свят та їх атмосфера якнайкраще втілюють цінності Jacobs. Результати онлайн-дослідження, які були проведені минулого року до та після різдвяних BTL-активностей, підтверджують, що бренд найчастіше асоціюють з новорічними гарячими напоями. Проте події 2020 року спровокували низку обмежень у період святкування. Команді Jacobs довелось переглянути традиційні засоби комунікації, відмовитись від офлайн-проявів та знайти рішення як розділити святковий настрій зі своїми споживачами за допомогою віртуальних інструментів. Креативники Havas Engage відшукали те, що об’єднує всіх нас у ці новорічні свята. Це мрії та бажання, які усі ми розписуємо у блокнотах, повторюємо о 00:00 з бенгальським вогником в одній руці та з келихом шампанського в іншій, розказуємо найріднішим, або пишемо на папірці, який потім підпалюємо. 

Як перетворити мрії у каву та небесні ліхтарики: нова новорічна кампанія Jacobs та Havas Engage

Мрії, що перетворюються на каву: новорічна кампанія Jacobs

Попри те, що онлайн-комунікації стали особливо популярними у цей рік, вони все ще програють офлайну у залученості споживачів. Тому головним завданням для команди стала розробка такої механіки активації, яка б максимально привабила та зацікавила аудиторію бренду. 

В результаті Jacobs разом із Havas Engage запустили лендінг, на якому кожен може поділитись своєю мрією, сформувати gif-листівку та надіслати її своїм друзям. Відвідувачі сайту також можуть взяти участь у розіграші кавових призів. Для цього потрібно опублікувати святкову гіфку з хештегом #ДілюсьМагієюJacobs у соціальних мережах, тегнути сторінку Jacobs, а також залучити друзів.  Але і це ще не все. Після того, як мрія буде зареєстрована, відвідувачі сайту можуть просканувати QR-код та побачити знайому зелену чашку Jacobs і як їхні мрії злітають у небо наче ліхтарики.

Кожна мрія, зареєстрована на сайті — це «підвішена» кава для тих, кому вона необхідна. Після завершення акції організатори перерахують кількість бажань у кг кави та передадуть її благодійним організаціям «Фундація Дім Рональда МакДональда» та Starenki. Вже станом на сьогодні більше 10 000 користувачів  поділились своїми мріями 🙂 Та підбивати підсумки організатори кампанії будуть вже у січні. 

До промо новорічної кампанії також долучились відомі українські блогери та лідери думок. Серед них: Нікіта Добринін та Ірина Путивленко. Скоро до Нікіти та Ірини приєднаються Анна Трінчер, Даша Квіткова, Андрій Шабанов та Анатолій Анатоліч. Завдяки своїм світлинам та атмосферним роликам лідери думок закликають долучитись до акції та зробити добру справу. 

«Так, на жаль цього року ми не побачимо різдвяні інсталяції бренду, але найголовніше те, що попри обставини ми продовжуємо мріяти, робити добрі вчинки, ділитись теплом й магією Аромоксамиту у ці свята! Нехай у Новому Році усі ваші мрії здійсняться!», — додає команда бренду.


А для святкового настрою пропонуємо вам переглянути зарубіжні та вітчизняні різдвяні кампанії 2020 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...