• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Експеримент FCB Canada: чи можуть фізичні вправи покращити когнітивні здібності людей з синдромом Дауна

23 Березня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Американець Кріс Нікіч минулого року став першим спортсменом з синдромом Дауна, якому вдалося пройти триатлонне змагання Ironman. В ході цього змагання він проплив близько чотирьох кілометрів, проїхав 180 кілометрів на велосипеді та пробіг марафон – і все це менш, ніж за 17 годин. Тому не дивно, що саме він став обличчям ініціативи Mindsets, яка покликана з’ясувати, чи не є фізичні вправи дієвим способом покращити когнітивні здібності людей з синдромом Дауна.

Організація Canadian Down Syndrome Society та агенція FCB Canada вчора розпочала дослідження, присвячене зв’язку між фізичними та розумовими здібностями, яке має розвіяти упередження щодо того, чого здатні досягти люди з синдромом Дауна.

Батько спортсмена Нік Нікіч пригадує: «Коли Кріс готувався до участі в Ironman, ми стали помічати неймовірний прогрес у його когнітивних здібностях. Його пам’ять та соціальні навички покращилися, а повсякденні речі, з якими у нього раніше були проблеми, стали даватися йому набагато простіше. Його впевненість у собі також зросла. Результат був вражаючим».

Проєкт Mindsets був розроблений спільно з Університетом Англія Раскін та Posit Science. В основі його – концепція зв’язку фізичного та ментального тонусу для людей з синдромом Дауна. Ця концепція бере початок від численних історій про те, як регулярні фізичні вправи допомогли вдосконалити мислення людини.

А тепер цю ідею спробує перевірити глобальне дослідження, в якому візьмуть участь 200 людей впродовж восьми тижнів. Дієвість фізичних та розумових вправ буде вимірюватися за допомогою спеціального застосунка Mindsets. Після завершення цього експерименту, команда опублікує свої висновки. FCB Canada сподівається, що це допоможе зробити фізичну підготовку невіддільною частиною терапії для людей з синдромом Дауна.

Кому це адресовано

Більшість проведених в цьому напрямі експериментів охоплює ширшу групу людей, у яких проблеми з когнітивними здібностями. До того ж всі ці дослідження лишаються відомими переважно вченим колам, але не широкому загалу.

Тому ініціатива Mindsets має три цільові аудиторії. Перша – сама спільнота людей з синдромом Дауна та їх родини. Агенція сподівається переконати їх, що інтенсивніші фізичні навантаження будуть на користь їх як фізичному, так і розумовому здоров’ю. Лікарі та доглядальники – ще одна важлива категорія. Хоча деякі медики призначають своїм пацієнтам з синдромом Дауна фізичні вправи, однозначного доказу їх сприятливого впливу на когнітивні здібності немає. Третьою цільовою аудиторією є наукова спільнота, для якої цей проєкт може стати основою для подальших досліджень.

Джерело

Теги: здоров'яінклюзивністьспортсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.