Експеримент FCB Canada: чи можуть фізичні вправи покращити когнітивні здібності людей з синдромом Дауна

Американець Кріс Нікіч минулого року став першим спортсменом з синдромом Дауна, якому вдалося пройти триатлонне змагання Ironman. В ході цього змагання він проплив близько чотирьох кілометрів, проїхав 180 кілометрів на велосипеді та пробіг марафон – і все це менш, ніж за 17 годин. Тому не дивно, що саме він став обличчям ініціативи Mindsets, яка покликана з’ясувати, чи не є фізичні вправи дієвим способом покращити когнітивні здібності людей з синдромом Дауна.

Організація Canadian Down Syndrome Society та агенція FCB Canada вчора розпочала дослідження, присвячене зв’язку між фізичними та розумовими здібностями, яке має розвіяти упередження щодо того, чого здатні досягти люди з синдромом Дауна.

Батько спортсмена Нік Нікіч пригадує: «Коли Кріс готувався до участі в Ironman, ми стали помічати неймовірний прогрес у його когнітивних здібностях. Його пам’ять та соціальні навички покращилися, а повсякденні речі, з якими у нього раніше були проблеми, стали даватися йому набагато простіше. Його впевненість у собі також зросла. Результат був вражаючим».

Проєкт Mindsets був розроблений спільно з Університетом Англія Раскін та Posit Science. В основі його – концепція зв’язку фізичного та ментального тонусу для людей з синдромом Дауна. Ця концепція бере початок від численних історій про те, як регулярні фізичні вправи допомогли вдосконалити мислення людини.

А тепер цю ідею спробує перевірити глобальне дослідження, в якому візьмуть участь 200 людей впродовж восьми тижнів. Дієвість фізичних та розумових вправ буде вимірюватися за допомогою спеціального застосунка Mindsets. Після завершення цього експерименту, команда опублікує свої висновки. FCB Canada сподівається, що це допоможе зробити фізичну підготовку невіддільною частиною терапії для людей з синдромом Дауна.

Кому це адресовано

Більшість проведених в цьому напрямі експериментів охоплює ширшу групу людей, у яких проблеми з когнітивними здібностями. До того ж всі ці дослідження лишаються відомими переважно вченим колам, але не широкому загалу.

Тому ініціатива Mindsets має три цільові аудиторії. Перша – сама спільнота людей з синдромом Дауна та їх родини. Агенція сподівається переконати їх, що інтенсивніші фізичні навантаження будуть на користь їх як фізичному, так і розумовому здоров’ю. Лікарі та доглядальники – ще одна важлива категорія. Хоча деякі медики призначають своїм пацієнтам з синдромом Дауна фізичні вправи, однозначного доказу їх сприятливого впливу на когнітивні здібності немає. Третьою цільовою аудиторією є наукова спільнота, для якої цей проєкт може стати основою для подальших досліджень.

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...