Дизайнери пропонують частину пасажирів саджати задом наперед в літаках

Італійська компанія Avio Interiors нещодавно висунула дві пропозиції стосовно авіаперельотів у постпандемічний час. Зокрема, дизайнери пропонують розвернути частину сидінь в салонах літаків, щоб деяких пасажирів саджати задом наперед.

Справа в тому, що зараз, коли багато аспектів нашого повсякденного життя мусили змінитися через коронавірус, авіаіндустрія як ніколи стурбована тим, щоб на майбутнє зробити перельоти якомога безпечнішими ще й у цьому сенсі. Нещодавні дослідження, щоправда, стверджують, що якість повітря у салоні літака є аналогічною тій, яку ми спостерігаємо у всіх інших замкнених приміщеннях (офісах, школах, домівках тощо). Але вже висловлювалася й така думка, що надалі середнє сидіння у літаках повинне залишатися порожнім, щоб витримати соціальне дистанціювання між пасажирами. Дизайн Avio Interiors пропонує дві альтернативи такому підходу.

«Янус»

Перша з них називається «Янус» (Janus) на честь дволикого древньоримського бога, і передбачає таке розміщення пасажирів, щоб ті, хто сидять поруч дивилися в протилежні боки.

«Ця концепція пропонує розвернути середнє крісло з трьох, щоб максимально ізолювати пасажирів на сусідніх сидіннях», – пояснює компанія. Тобто в той час як пасажири на бокових місцях сидітимуть за ходом літака, на середньому місці компанія пропонує пасажирів саджати задом наперед. Таким чином, конфігурація «Янус» передбачає, що третина пасажирів сидітиме обличчям до хвоста літака.

Кожне місце буде закрите з трьох боків перегородкою, яка перешкоджатиме тому, щоб пасажири дихали на своїх сусідів. Завдяки такому розташуванню всі три пасажири у ряду будуть відгороджені як один від одного, так і від бортпровідників. Виготовлятися такі перегородки будуть з безпечних матеріалів, які легко чистяться. Дизайнери запевняють, що їх можна буде робити або цілком непрозорими, або різною мірою напівпрозорими.

«Скло безпеки»

Друга пропозиція від Avio Interiors являє собою конструкцію, яку можна буде встановити на ті літаки, що вже наявні, щоб зменшити вимушену взаємодію між пасажирами. Вона називається «Скло безпеки» (Glassafe) і передбачає створення ізольованого простору навколо кожного пасажира, щоб мінімізувати контакт між людьми а з ним і ризик передати один одному вірус.

Аналогічно до попередньої пропозиції, дизайнери стверджують, що перегородки можуть бути прозорими, візуально роблячи салон літака світлішим, або напівпрозорими для того, щоб пасажири могли дещо усамітнитися.

Ще один варіант ізоляції на час авіаперельоту (щоправда, тимчасовий) пропонують пасажирам Новозеландські авіалінії зі своєю капсулою для сну в економ-класі.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Дерева теж можуть бути біженцями, як показує кампанія у захист лісів Амазонії

Одна з місцевих рослин – дерево ятоба – наразі шукає прихистку в посольствах інших країн, оскільки на батьківщині її життя опинилося під загрозою.

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».