Дизайнери пропонують частину пасажирів саджати задом наперед в літаках

Італійська компанія Avio Interiors нещодавно висунула дві пропозиції стосовно авіаперельотів у постпандемічний час. Зокрема, дизайнери пропонують розвернути частину сидінь в салонах літаків, щоб деяких пасажирів саджати задом наперед.

Справа в тому, що зараз, коли багато аспектів нашого повсякденного життя мусили змінитися через коронавірус, авіаіндустрія як ніколи стурбована тим, щоб на майбутнє зробити перельоти якомога безпечнішими ще й у цьому сенсі. Нещодавні дослідження, щоправда, стверджують, що якість повітря у салоні літака є аналогічною тій, яку ми спостерігаємо у всіх інших замкнених приміщеннях (офісах, школах, домівках тощо). Але вже висловлювалася й така думка, що надалі середнє сидіння у літаках повинне залишатися порожнім, щоб витримати соціальне дистанціювання між пасажирами. Дизайн Avio Interiors пропонує дві альтернативи такому підходу.

«Янус»

Перша з них називається «Янус» (Janus) на честь дволикого древньоримського бога, і передбачає таке розміщення пасажирів, щоб ті, хто сидять поруч дивилися в протилежні боки.

«Ця концепція пропонує розвернути середнє крісло з трьох, щоб максимально ізолювати пасажирів на сусідніх сидіннях», – пояснює компанія. Тобто в той час як пасажири на бокових місцях сидітимуть за ходом літака, на середньому місці компанія пропонує пасажирів саджати задом наперед. Таким чином, конфігурація «Янус» передбачає, що третина пасажирів сидітиме обличчям до хвоста літака.

Кожне місце буде закрите з трьох боків перегородкою, яка перешкоджатиме тому, щоб пасажири дихали на своїх сусідів. Завдяки такому розташуванню всі три пасажири у ряду будуть відгороджені як один від одного, так і від бортпровідників. Виготовлятися такі перегородки будуть з безпечних матеріалів, які легко чистяться. Дизайнери запевняють, що їх можна буде робити або цілком непрозорими, або різною мірою напівпрозорими.

«Скло безпеки»

Друга пропозиція від Avio Interiors являє собою конструкцію, яку можна буде встановити на ті літаки, що вже наявні, щоб зменшити вимушену взаємодію між пасажирами. Вона називається «Скло безпеки» (Glassafe) і передбачає створення ізольованого простору навколо кожного пасажира, щоб мінімізувати контакт між людьми а з ним і ризик передати один одному вірус.

Аналогічно до попередньої пропозиції, дизайнери стверджують, що перегородки можуть бути прозорими, візуально роблячи салон літака світлішим, або напівпрозорими для того, щоб пасажири могли дещо усамітнитися.

Ще один варіант ізоляції на час авіаперельоту (щоправда, тимчасовий) пропонують пасажирам Новозеландські авіалінії зі своєю капсулою для сну в економ-класі.

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.