Bud Light створив ігрову консоль у формі пивних банок

Компанія Anheuser-Busch вважає, що найкраща ігрова консоль – це така, яка здатна ще й пиво охолоджувати. Тому її бренд Bud Light випустив ігрову консоль у формі пивних банок. Цей пристрій під назвою BL6 має не лише вбудований проєктор, а й два холодильних відсіки, якраз для двох бляшанок пива.

Пивна компанія з чималою іронією порівнює BL6 з деякими консолями нового покоління, які нещодавно пішли у продаж. Але, хоча пристрої Microsoft та Sony легко обійдуть «пивну» консоль по характеристикам, жоден «конкурент» ще не додумався вбудувати охолоджувач для пива в свої гаджети.

Технічні характеристики

Репортерові видання PCMag вдалося випробувати такий пристрій на практиці. За його словами, комп’ютерна частина консолі має процесор Intel Core i7 та 16 Гб оперативної пам’яті. Встановлена на ній Windows 10. До того ж цей пристрій має вбудований проєктор ASUS ZenBeam 720 та власний акумулятор, який, як стверджує компанія, тримає заряд дві години, перш ніж вам доведеться шукати розетку.

На перший погляд таку ігрову консоль у формі пивних банок не відрізнити від упаковки Bud Light на шість бляшанок. Насправді ж передні дві начебто бляшанки містять в собі кулери, середні дві є підставками для ігрових контролерів (8Bitdo N30 Pro+), а задні дві – відсіки для охолодження пива.

Графічний процесор є, схоже, вбудованим, але його цілком вистачає для таких ігор як Tekken 7, Soul Calibur VII та RBI Baseball 2020.

Купити таку штуку можна лише з аукціону. Всі доходи від продажу BL6 будуть перераховані Національному фонду рестораторів на підтримку його благодійної програми Change Is On The Menu. Ця програма присвячена навчанню працівників ресторанного бізнесу.

Якщо кому цікаво, взяти участь в аукціоні можна на Shop Beer Gear. Проте зважайте, що вже сьогодні вранці ціна становила понад 4000 доларів.

Але хай там як, але одразу видно, що інженерна команда Bud Light (у бренда є ще й таке!) добре попрацювала над цим. Так, це – дивний маркетинговий хід з метою підняти продажі пива, але є також дуже цікавим технологічним рішенням з оригінальним дизайном. І вся ця електроніка цілком функціональна, а не просто намальований девайс, що існує лише в рекламних роликах, а не в реальному світі.

Джерело 1, 2

Це – не перший раз, коли пивний бренд вдається до технологічних рішень в своїй маркетинговій кампанії. Зокрема, не так давно ми могли бачити антену в бляшанці, створену MillerLite для боротьби з піратським стрімінгом.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...