Бренди та креатори починають використовувати пазли як канал комунікації

Нещодавно компанії McDonald’s та Heinz незалежно одна від одної випустили брендові пазли, зігравши на популярності того тренду, який ми можемо спостерігати під час карантину.

Компанія McDonald’s разом з агенцією TBWA\Belgium створила «Бургер-пазл» з 500 фрагментів, на якому зображений один з найіконічніших пунктів меню цієї мережі фастфуду. 20 таких пазлів будуть роздані в якості призів переможцям конкурсу в Instagram.

пазли як канал комунікації
брендовані пазли

Натомість витвір Kraft Heinz Canada був задуманий як найморочливіший пазл у світі. Він складається з 570 фрагментів суцільного червоного кольору, як на логотипі бренда. Подібно до McDonald’s, мережа Heinz роздає 57 таких пазлів через Instagram.

пазли Heinz
креативні пазли

Обидва бренди, McDonald’s та Heinz, намагаються таким чином створити для споживачів щось, що їх розважить під час карантину. Водночас бренди у такий спосіб використовують пазли як канал комунікації, щоб нагадати аудиторії про себе у час, коли більшість людей замовляє їжу з доставкою або заставляє всі полиці продуктами, що можуть зберігатися роками.

Хоча маркетологи обох компаній звертаються до одного тренду, обрали вони для цього різний підхід. McDonald’s наголошує на своїй найвідомішій страві, позиціонуючи «Бургер-пазл» як засіб зняття стресу. На відміну від нього, навмисно «повільний» пазл Heinz посилається на те, як повільно кетчуп виливається з пляшки, і являє собою напружене та витратне за часом заняття, оскільки всі шматочки на перший погляд здаються однаковими.

Якщо поглянути на бізнес, то справи компанії Kraft Heinz у період пандемії виглядають насправді непогано, оскільки один із доволі популярних зараз продуктів, яким можна запастися надовго, це макаронні вироби. А де макарони, там зазвичай і кетчуп. А от становище McDonald’s дещо похитнулося. Оскільки зали ресторанів лишаються зачиненими, доходи компанії у першій чверті року впали на 17%.

Попит на пазли росте

У кого справи зараз дійсно йдуть вгору, то це у компаній, що виготовляють пазли, адже інтерес до цих ігор за час карантину дуже зріс. Так у компанії Ceaco, одного з найбільших виробників пазлів у США, за останні кілька тижнів обсяг продажів збільшився втроє. Їх конкуренти (наприклад Ravensburger) теж зараз переживають аналогічний злет до небес.

Така популярність пазлів не лишилася непоміченою, доказом чого є нещодавно запущений на Kickstarter проєкт від Макса Темкіна, співзасновника Cards Against Humanity, та ілюзіоніста Джордана Голда. Разом вони заснували Magic Puzzle Company, щоб дещо урізноманітнити категорію пазлів на 1000 фрагментів.

Кожен «магічний» пазл, за задумом, має розповідати історію, але не словами, а зображеннями, в яких приховано чимало пасхалок. І розгортається ця історія поступово, в той час як гравець ставить на місце шматочок за шматочком. Останнім актом складання пазла (і логічним завершенням історії) має стати оптична ілюзія, помітна лише після того, як останній фрагмент знайде своє місце.

магічний пазл
«Містичний лабіринт» Бойя Сун
цікаві пазли
«Щасливий острів» Сари Бекан
креативний пазл
«Сонячне місто» Феліції Чао

Ініціатори проєкту пояснили, що вони були не в захваті від таких моментів у традиційних пазлах, де треба скласти докупи 400 фрагментів неба. До того ж, за їх словами, коли пазл на 75% складено, гравець починає питати себе: «На що я марную свій час?»

Ще одним доказом нинішньої популярності пазлів є те, що необхідну суму цей проєкт зібрав у перший же день, а на третій перевищив її більш ніж у 10 разів.

Статистика як пазл

А в Австралії маркетологи навіть використовують пазли як канал комунікації всередині індустрії. Принаймні портал Campaign Brief пропонує надіслати тим, кого це цікавить, свої рейтинги рекламних агенцій у вигляді головоломки на 110 фрагментів. Мовляв, збери сам.

статистика як позл
пазл зі статистикою

Візуальна мова пазлів-історій багато в чому перегукується з книжковою ілюстрацією.

Джерело 1, 2, 3

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі ...

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

Під час карантину люди мало рухаються та більшість часу проводять за ноутбуком або смартфоном — часто в незручному, шкідливому для ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Гаптичний інтерфейс у повітрі дозволить натискати кнопки, нічого не торкаючись

Система HaptiRead з її бездотиковим інтерфейсом була б корисною у таких громадських місцях як ліфти, банкомати, інформаційно-довідкові кіоски тощо.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...