Бренди та креатори починають використовувати пазли як канал комунікації

Нещодавно компанії McDonald’s та Heinz незалежно одна від одної випустили брендові пазли, зігравши на популярності того тренду, який ми можемо спостерігати під час карантину.

Компанія McDonald’s разом з агенцією TBWA\Belgium створила «Бургер-пазл» з 500 фрагментів, на якому зображений один з найіконічніших пунктів меню цієї мережі фастфуду. 20 таких пазлів будуть роздані в якості призів переможцям конкурсу в Instagram.

пазли як канал комунікації
брендовані пазли

Натомість витвір Kraft Heinz Canada був задуманий як найморочливіший пазл у світі. Він складається з 570 фрагментів суцільного червоного кольору, як на логотипі бренда. Подібно до McDonald’s, мережа Heinz роздає 57 таких пазлів через Instagram.

пазли Heinz
креативні пазли

Обидва бренди, McDonald’s та Heinz, намагаються таким чином створити для споживачів щось, що їх розважить під час карантину. Водночас бренди у такий спосіб використовують пазли як канал комунікації, щоб нагадати аудиторії про себе у час, коли більшість людей замовляє їжу з доставкою або заставляє всі полиці продуктами, що можуть зберігатися роками.

Хоча маркетологи обох компаній звертаються до одного тренду, обрали вони для цього різний підхід. McDonald’s наголошує на своїй найвідомішій страві, позиціонуючи «Бургер-пазл» як засіб зняття стресу. На відміну від нього, навмисно «повільний» пазл Heinz посилається на те, як повільно кетчуп виливається з пляшки, і являє собою напружене та витратне за часом заняття, оскільки всі шматочки на перший погляд здаються однаковими.

Якщо поглянути на бізнес, то справи компанії Kraft Heinz у період пандемії виглядають насправді непогано, оскільки один із доволі популярних зараз продуктів, яким можна запастися надовго, це макаронні вироби. А де макарони, там зазвичай і кетчуп. А от становище McDonald’s дещо похитнулося. Оскільки зали ресторанів лишаються зачиненими, доходи компанії у першій чверті року впали на 17%.

Попит на пазли росте

У кого справи зараз дійсно йдуть вгору, то це у компаній, що виготовляють пазли, адже інтерес до цих ігор за час карантину дуже зріс. Так у компанії Ceaco, одного з найбільших виробників пазлів у США, за останні кілька тижнів обсяг продажів збільшився втроє. Їх конкуренти (наприклад Ravensburger) теж зараз переживають аналогічний злет до небес.

Така популярність пазлів не лишилася непоміченою, доказом чого є нещодавно запущений на Kickstarter проєкт від Макса Темкіна, співзасновника Cards Against Humanity, та ілюзіоніста Джордана Голда. Разом вони заснували Magic Puzzle Company, щоб дещо урізноманітнити категорію пазлів на 1000 фрагментів.

Кожен «магічний» пазл, за задумом, має розповідати історію, але не словами, а зображеннями, в яких приховано чимало пасхалок. І розгортається ця історія поступово, в той час як гравець ставить на місце шматочок за шматочком. Останнім актом складання пазла (і логічним завершенням історії) має стати оптична ілюзія, помітна лише після того, як останній фрагмент знайде своє місце.

магічний пазл
«Містичний лабіринт» Бойя Сун
цікаві пазли
«Щасливий острів» Сари Бекан
креативний пазл
«Сонячне місто» Феліції Чао

Ініціатори проєкту пояснили, що вони були не в захваті від таких моментів у традиційних пазлах, де треба скласти докупи 400 фрагментів неба. До того ж, за їх словами, коли пазл на 75% складено, гравець починає питати себе: «На що я марную свій час?»

Ще одним доказом нинішньої популярності пазлів є те, що необхідну суму цей проєкт зібрав у перший же день, а на третій перевищив її більш ніж у 10 разів.

Статистика як пазл

А в Австралії маркетологи навіть використовують пазли як канал комунікації всередині індустрії. Принаймні портал Campaign Brief пропонує надіслати тим, кого це цікавить, свої рейтинги рекламних агенцій у вигляді головоломки на 110 фрагментів. Мовляв, збери сам.

статистика як позл
пазл зі статистикою

Візуальна мова пазлів-історій багато в чому перегукується з книжковою ілюстрацією.

Джерело 1, 2, 3

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.