Бренд Ojo de Tigre відкидає рекламні кліше у іронічній розмові режисера та клієнта

В кожному жанрі є свої кліше. І, зокрема, в рекламі будь-якої категорії товарів. Тому, коли мова заходить про мексиканський алкогольний напій мескаль, в рекламних роликах постійно хтось кудись мчить на коні, повсюди простираються неозорі плантації агави, а всі персонажі вдягнені у пончо. Сама ж ідея часто губиться на тлі всього цього. Відтак у своєму новому рекламному ролику бренд Ojo de Tigre послідовно демонструє, а потім відкидає всі ці рекламні кліше, зосереджуючи увагу лише на головному.

Цей іронічний ролик було створено агенцією Circus і режисером Родріго Вальдесом, а знявся в ньому сам співзасновник Ojo de Tigre.

У відео ми бачимо палкий пітч режисера щодо того, яким має бути наступний рекламний ролик Ojo de Tigre. Він пропонує одне за одним усі кліше, які тільки можуть бути в рекламі мескаля. Тут є і блискавиці з неба, і ходіння по воді. І чим далі, тим химернішими стають його ідеї, доки нарешті клієнт не заявляє, що блискавки – то занадто, що у нього алергія на пончо, а ідеальна реклама має бути лаконічною.

Пафос і хаос (і пончо)

Актор Луїс Мендес і режисер Родріго Вальдес співпрацюють не вперше – інша кандидатура на роль режисера цього відео навіть не розглядалася. Ідея від самого початку полягала в тому, щоб показати невдалий пітч клішованої реклами для Ojo de Tigre, але Вальдес дещо змінив концепцію, перетворивши всі ці рекламні кліше на комічний діалог, за ходом якого глядачам буде цікавіше спостерігати.

Щоб проілюструвати розмову режисера та клієнта, Вальдес поєднав буквальні інтерпретації режисерських пропозицій із раптовими та хаотичними змінами, властивими креативній роботі. У такий спосіб перемішавши жанри та настрої, Вальдес переніс діалог і персонажів подалі від корпоративних офісів.

Аналогічним шляхом пішла й страхова компанія Liberty Mutual. У своїх відео вона з гумором відтворила всі рекламні кліше, які ми регулярно можемо бачити на екрані: від драматичних вибухів до невибагливої комедії та сентиментальних спогадів.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...