Американські військові розробляють AR для службових собак

Собакам взагалі личать окуляри. Але для того собаки, чиє фото ви бачите в цій статті, вони є не просто аксесуаром, оскільки військові США зараз працюють над пристроями AR для службових собак.

Одними з перших користувачів AR-окулярів стануть собаки-сапери. Зазвичай, коли такі собаки шукають вибухівку, кінолог має лишатися неподалік, щоб подавати потрібні команди. Але у людини ризик випадково зачепити вибуховий пристрій набагато більше. Це вже не кажучи про те, що люди є помітнішими мішенями для супротивника. А завдяки AR-окулярам команди собаці можна буде подавати дистанційно, залишаючись поза полем зору.

Цей пристрій розробляє для військових компанія Command Sight, Inc. За словами розробників, AR-окуляри здатні подавати собаці візуальні підказки, куди йти. А оскільки в них вмонтована камера, кінолог може бачити на екрані комп’ютера чи на наручному дисплеї все те, що бачить пес. Тобто постійно триматися біля собаки, щоб подавати команди голосом чи жестами буде не потрібно.

Цей пристрій використовує за основу захисні окуляри, до яких службові собаки американських військових вже й так привчені, тож необхідність надягати на голову якесь обладнання не є для тварин чимось принципово новим.

Щоправда, розробка пристрою AR для службових собак ще далека від завершення. Від поточного прототипу тягнуться дроти, тримаючи собаку на своєрідному повідку. До того ж, розробники все ще досліджують, як саме ця технологія впливає на поведінку тварини та сприйняття нею навколишнього середовища. Втім, наступний етап цього проєкту вже профінансовано, і Command Sight планує через пару років випустити бездротовий варіант, який буде міцнішим та компактнішим за нинішній.

Час для ефективнішого спілкування з собаками

Компанію Command Sight було засновано в 2017 році д-ром А.Дж.Пепером, який вирішив, що настав час налагодити кращу комунікацію в полі між людьми та службовими собаками.

Завзятий собачник, він давно вже мріяв про ефективніший спосіб спілкування зі своїм собакою, як раптом його осяяло. Залучившись допомогою ряду зацікавлених партнерів, він створив перший робочий прототип і випробував його зі своїм власним собакою Матером, маскотом компанії Command Sight.

Доповнена реальність для собак є цікавою ідеєю, але на початку великим питанням було те, чи стане тварина взагалі якось реагувати на отриману у такий спосіб інформацію. І, як показали випробування, відповідь однозначно «так».

Нову технологію тестували у якомога безпечніший та гуманний спосіб. На Матера надягали AR-окуляри і використовували командний інтерфейс, щоб розмістити позначку в полі його зору в доповненій реальності. Після чого пес з великим ентузіазмом кидався до позначеного об’єкта.

Оскільки Матеру раніше окулярів носити не доводилося, йому знадобився десь тиждень, щоб звикнути до них. А потім ще два тижні пішло на те, щоб навчити його реагувати на лазерний вказівник (такі вказівники часто використовуються військовими та поліцією, щоб подавати команди службовим собакам). І зрештою ще один тиждень потрібен був, щоб привчити собаку реагувати на AR-позначку так само, як на лазерний вказівник.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.