За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, пожежі, шість затемнень і нові правила «Оскара».
Більшість брендів обходять тему жахів, які ми пережили, і часто продовжують робити вигляд, що нічого не сталося. Але не Альфа-Банк. І недарма: британські вчені говорять, що гумор — відмінний спосіб пережити травматичні події.
Отже, Альфа-Банк разом з Bickerstaff.497 запустив рекламну кампанію про кредит готівкою.
Поки працювали над стратегією, з’ясували таке: кредити найчастіше беруть під кінець року і для того, щоб швидше закрити невирішені питання з ремонтами і бізнесом, іноді ще й купити подаруночки та завершити рік без зайвих хвостів. Та в 2020 році життя трохи змінилось. І навіть просто новий кухонний куточок може стати головною радісною подією року на фоні всього, що відбувалося останні 365 днів.
Так з’явилося ключове стратегічне повідомлення — встигни врятувати 2020 рік.
Події, що відбулися цього року, нагадують тривалий голлівудський блокбастер, сценарій якого написав Нолан під чуйним керівництвом Тарантіно. Та Альфа-Банк і команда Bickerstaff.210 сміливо вирішили закінчити це вже надто розтягнене кіно.
І поки в ролику йде боротьба за виживання — на білбордах з’явилися рімейки обкладинок культових фільмів про кінець світу.
Мораль: дивитись на армагедон набагато приємніше з віконечка відремонтованої кухні, а Альфа-Банк, раптом шо, на той ремонт позичить.
«Така ідея для банку була дійсно ризикованою, але ми точно не боїмося ризику! Нам захотілося по-чесному, з іронією провести цей тяжкий рік, який, хоч і (поки що) без зомбі, проходив на підвищеному рівні складності. Що допомогло нам занепасти духом? Доля іронії, самоіронії, підтримка і бажання підтримати і допомогти нашим клієнтам. Бо, яким би не був 2020-й, навіть йому потрібен справжній хепі-енд. До речі, малювати віжуали нам допомагала польська дизайн-студія feel factory, що спеціалізується на кіноафішах, аби підтримати стилістику серйозного кіно, — коментує керівниця напрямку маркетингу мобільного банку «Альфа-Банк Україна» Аліна Оніщенко.
«Мені здається, є дві людські якості, які можуть хакнути цей “чудовий” рік: сміливість і самоіронія. А краще їх комбінація: мати сміливість бути іронічним, коли навколо несеться лють. Думаю, саме ця здатність дає нам змогу залишатися інтелігентними й світлими особистостями за будь-яких обставин. А ось зайва драматизація, навпаки, робить з нас загнаних у кут тварин з тунельним зором. Я радий можливості попрацювати із цією темою і контртемою у межах одного проєкту. Вдячний кожному учаснику проєкту за те, що на всіх етапах було все гаразд з усім: як зі сміливістю, так і з іронією», — зазначив режисер проєкту Євген Красуля.
А ми нагадуємо, що нещодавно агенція Bickerstaff офіційно оголосила про початок своєї роботи.