• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

23 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік
Share on FacebookShare on Twitter

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, пожежі, шість затемнень і нові правила «Оскара». 

Більшість брендів обходять тему жахів, які ми пережили, і часто продовжують робити вигляд, що нічого не сталося. Але не Альфа-Банк. І недарма: британські вчені говорять, що гумор — відмінний спосіб пережити травматичні події.

Отже, Альфа-Банк разом з Bickerstaff.497 запустив рекламну кампанію про кредит готівкою.

Поки працювали над стратегією, з’ясували таке: кредити найчастіше беруть під кінець року і для того, щоб швидше закрити невирішені питання з ремонтами і бізнесом, іноді ще й купити подаруночки та завершити рік без зайвих хвостів. Та в 2020 році життя трохи змінилось. І навіть просто новий кухонний куточок може стати головною радісною подією року на фоні всього, що відбувалося останні 365 днів.

Так з’явилося ключове стратегічне повідомлення —  встигни врятувати 2020 рік.

Події, що відбулися цього року, нагадують тривалий голлівудський блокбастер, сценарій якого написав Нолан під чуйним керівництвом Тарантіно. Та Альфа-Банк і команда Bickerstaff.210 сміливо вирішили закінчити це вже надто розтягнене кіно.

І поки в ролику йде боротьба за виживання — на білбордах з’явилися рімейки обкладинок культових фільмів про кінець світу.

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік
Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік
Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Мораль: дивитись на армагедон набагато приємніше з віконечка відремонтованої кухні, а Альфа-Банк, раптом шо, на той ремонт позичить.

«Така ідея для банку була дійсно ризикованою, але ми точно не боїмося ризику! Нам захотілося по-чесному, з іронією провести цей тяжкий рік, який, хоч і (поки що) без зомбі, проходив на підвищеному рівні складності. Що допомогло нам занепасти духом? Доля іронії, самоіронії, підтримка і бажання підтримати і допомогти нашим клієнтам. Бо, яким би не був 2020-й, навіть йому потрібен справжній хепі-енд. До речі, малювати віжуали нам допомагала польська дизайн-студія feel factory, що спеціалізується на кіноафішах, аби підтримати стилістику серйозного кіно, — коментує керівниця напрямку маркетингу мобільного банку «Альфа-Банк Україна» Аліна Оніщенко.

«Мені здається, є дві людські якості, які можуть хакнути цей “чудовий” рік: сміливість і самоіронія. А краще їх комбінація: мати сміливість бути іронічним, коли навколо несеться лють. Думаю, саме ця здатність дає нам змогу залишатися інтелігентними й світлими особистостями за будь-яких обставин. А ось зайва драматизація, навпаки, робить з нас загнаних у кут тварин з тунельним зором. Я радий можливості попрацювати із цією темою і контртемою у межах одного проєкту. Вдячний кожному учаснику проєкту за те, що на всіх етапах було все гаразд з усім: як зі сміливістю, так і з іронією», — зазначив режисер проєкту Євген Красуля.


А ми нагадуємо, що нещодавно агенція Bickerstaff офіційно оголосила про початок своєї роботи.

Теги: банкивідеозовнішня рекламакарантинкреативреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.