• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

«Знаки здібностей» від Decathlon привертають увагу до людей з інвалідністю

1 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

По всьому світу люди з фізичною інвалідністю часто бувають представлені одним-єдиним символом: зображення людини в інвалідному візку. Ця фігура видається багатьом аж надто пасивною. Наче ключова риса інвалідності — це залежність від інших людей у пересуванні. Тому ритейлер товарів для спорту Decathlon і створив спеціальні альтернативні «знаки здібностей», щоб протидіяти цьому стереотипу.

За допомогою креативної агенції Rethink Canada він зробив редизайн Міжнародного символу доступу, відомого як «символ інвалідного візка». На знаках Decathlon люди з інвалідністю натомість займаються різними видами спорту.

Такі «знаки здібностей» Decathlon почали поступово з’являтися на паркувальних майданчиках, демонструючи різноманітні здібності членів цієї спільноти.

Ці знаки також було викладено у відкритий доступ з ліцензією Creative Commons, щоб такі стікери міг скачати і наліпити поблизу від себе кожен.

Загалом таких знаків було створено 18 для різних видів спорту: футбол, настільний теніс, стрільба з лука тощо.

А в інстаграмі бренд Decathlon Canada виклав GIF-стікери, щоб показати користувачам, як можна сполучити два зображення так, щоб людина у візку «отримала» руки з тенісною ракеткою, м’ячем, веслом, абощо. Щоб знайти ці стікери, достатньо задати пошуковий запит «ability signs» в сторіз.

Джерело


Читайте також:

Мережа заправок KLO та агенція Michurin пропонує водіям #НаліпкиРівності.

WOG запропонувала нову версію дорожніх знаків.

Кампанія #WeThe15 ставить за мету репрезентацію найбільшої меншини світу.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності.

Відкрити світ людей з інвалідністю для театру і суспільства: засновниці «КОЛО-БО-РАЦІО» про ідею, мету і реалізацію проєкту.

Теги: інклюзивністьсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.