По всьому світу люди з фізичною інвалідністю часто бувають представлені одним-єдиним символом: зображення людини в інвалідному візку. Ця фігура видається багатьом аж надто пасивною. Наче ключова риса інвалідності — це залежність від інших людей у пересуванні. Тому ритейлер товарів для спорту Decathlon і створив спеціальні альтернативні «знаки здібностей», щоб протидіяти цьому стереотипу.
За допомогою креативної агенції Rethink Canada він зробив редизайн Міжнародного символу доступу, відомого як «символ інвалідного візка». На знаках Decathlon люди з інвалідністю натомість займаються різними видами спорту.
Такі «знаки здібностей» Decathlon почали поступово з’являтися на паркувальних майданчиках, демонструючи різноманітні здібності членів цієї спільноти.
Ці знаки також було викладено у відкритий доступ з ліцензією Creative Commons, щоб такі стікери міг скачати і наліпити поблизу від себе кожен.
Загалом таких знаків було створено 18 для різних видів спорту: футбол, настільний теніс, стрільба з лука тощо.
А в інстаграмі бренд Decathlon Canada виклав GIF-стікери, щоб показати користувачам, як можна сполучити два зображення так, щоб людина у візку «отримала» руки з тенісною ракеткою, м’ячем, веслом, абощо. Щоб знайти ці стікери, достатньо задати пошуковий запит «ability signs» в сторіз.
Читайте також:
Мережа заправок KLO та агенція Michurin пропонує водіям #НаліпкиРівності.
WOG запропонувала нову версію дорожніх знаків.
Кампанія #WeThe15 ставить за мету репрезентацію найбільшої меншини світу.
Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності.
Відкрити світ людей з інвалідністю для театру і суспільства: засновниці «КОЛО-БО-РАЦІО» про ідею, мету і реалізацію проєкту.