• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Віталій Капустян: Ключик для комунікації треба підбирати індивідуально

12 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Віталій Капустян: Ключик для комунікації треба підбирати індивідуально
Share on FacebookShare on Twitter

Ми продовжуємо серію інтерв’ю, присвячених креативності в благодійній громадський діяльності. Раніше ми публікували думку Катерини Жук про критерії оцінювання благодійних заходів та інтерв’ю Марії Артеменко про креативні підходи та засоби в благодійній діяльності.

Наш новий співбесідник має пряме відношення до креативу. На питання Creativity.ua відповідає Віталій Капустян, Creative Head в агенції Twiga Digital, переможець минулорічного Конкурсу Молодих Креаторів Young Lions у Каннах.

Успіх будь-якої благодійної ініціативи криється насамперед в правильно побудованій комунікації. Які основні проблеми в налагодженні комунікації для благодійної організації ви могли б назвати?

Головне для благодійної організації — пояснити людям, чому саме сюди вони мають віддати свої тяжко зароблені гроші. Наразі у людей є дуже багато можливостей позбутись своїх грошей задля хорошої справи: від «долоньки щастя» до талановитих музикантів, що дають концерти в підземних переходах. Не так багато благодійних організацій можуть чітко донести в своїй комунікації, про що вони піклуються і для чого їм ваші гроші чи увага. Іноді навіть самої назви вже достатньо, щоб людина загалом розуміла, що тут відбувається. «Таблеточки» яскравий тому приклад.

Наскільки важливий креативний підхід у вирішенні проблем комунікації? В яких саме напрямках?

Велика конкуренція не лишає вам іншого вибору, окрім як виділятись! Напрям для застосування креативу залежить від потреб організацій. Для когось важливо отримати разову, але велику допомогу. Для багатьох важливо побудувати знання, щоб наповнювати бюджет за рахунок постійних пожертвувань. Є й такі організації, де фінанси відіграють другорядну роль. Наприклад, дитячі будинки, де живе спілкування важливіше за чергову нову іграшку. Зібрати людей, що готові вкласти свій час та емоції в поїздку до дітей-сиріт, набагато складніше, ніж попросити їх пожертвувати решту після обіду в ресторані.

Які, на вашу думку, спільні риси і кардинальні відмінності креативу в маркетингу і креативу в благодійності?

Не можу сказати про якісь особливі відмінності. Емоції та масовість комунікації важливі як для умовного FMCG-гіганта, так і для фонду допомоги постраждалим від війни з РФ.

Чим можна пояснити успіх нових технологій в реалізації благодійних проектів та акцій? На думку багатьох креаторів — тим, що людина апріорі ледача істота, а нинішні технології дозволяють їй зробити добру справу, на встаючи з дивана (наприклад, зробити благодійний внесок). Чи згодні ви з таким твердженням?

Лінь й легкий шлях до доброї справи через веб-банери обігрували ще в 2013 році:

Зараз технології треба використовувати в тему, а не просто «щоб було». Наприклад, ініціатива «Допоможи, не торкаючись» від MasterCard використовувала тільки безконтактні пожертви, паралельно розповідаючи про проблеми «дітей-метеликів», яких ранять будь-які дотики.

Як, на вашу думку, найефективніше використовувати технологічні досягнення в просуванні благодійних проектів?

Насправді, підходи можуть дуже різнитись. Десь технології можуть допомогти зробити благодійність фановою, додати геймифікацію, розважити людину, замість того, щоб грузити її проблемами. Є й такі випадки, коли, навпаки, технології можуть допомогти вам глибше пережити якусь драму й відчути, що без вашої допомоги аж ніяк не обійтися. Головне — знати, чого саме ви хочете досягти своєю комунікацією.

Чи можливо взагалі оптимально поєднувати традиційні і сучасні засоби комунікації в просуванні благодійних ініціатив? Яку роль в цьому відіграє креатив? Чи можна навести приклади такого поєднання?

Цього року на всіх фестивалях креативності проект для Reporters Without Borders збирає десятки статуеток. Не можу на 100% назвати це благодійною ініціативою, але це хороший приклад використання технологій для некомерційних організацій:

https://youtu.be/xhqn78Pm5HU

В той самий час емоційна історія для Red Cross, завернута в класичний ролик, чіпляє набагато глибше:

Будь-які способи показати людині, наскільки важливою є робота організації, будуть працювати. Креативність завжди має бути ефективною, і якщо поєднання класики з новими технологіями в цьому допомагає — робіть це.

Назвіть найбільш ефективні, на вашу думку, креативні інструменти в благодійній громадській діяльності

Готового списку немає і бути не може. Благодійні організації настільки відрізняються між собою, що ключик для комунікації треба підбирати індивідуально, кожного разу і в кожному випадку. Погодьтесь, комунікація для збору коштів на лікування дітей від онкологічних захворювань і допомоги постраждалим від повені на Закарпатті все-таки мають бути різними.

Теги: благотворительностькреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.