Верховна Рада підтримала в другому читанні законопроект № 0953 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу, яким дозволяється в рекламній продукції відкрито порівнювати свій товар із продукцією конкурента. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.

За відповідне рішення 12 листопада проголосували 326 депутатів

Автори прийнятого закону вказали на те, що документ спрямований на адаптацію законодавства України до норм Європейського Союзу в сфері порівняльної реклами.

Відтепер у своїй рекламній продукції виробник може використовувати зображення, посилання на товар, торгові марки або інші позначення, під якими випускається товар, з яким здійснюється порівняння, а також найменування конкурента, діяльність або товар якого порівнюються.

У прийнятому законі визначено чіткий перелік умов, за дотримання яких підприємці зможуть порівнювати свій товар із позиціями конкурентів. Зокрема, для того, щоб виробник міг згадати продукцію в ролику, білборді або іншому вигляді комунікації разом із товарними позиціями інших підприємств необхідно, щоб реклама не порушувала українське законодавство в сфері недобросовісної конкуренції. У самій же рекламі об’єктивно і без дискредитації повинні порівнюватися подібні товари. При цьому забороняється імітація товарів, захищених торговою маркою.

За прогнозами авторів закону, його прийняття дозволить зробити черговий крок на шляху адаптації українського законодавства до норм ЄС, буде стимулювати розвиток чесної конкуренції, посилить захист економічних інтересів споживачів і добросовісних підприємців, а, отже, позитивно відіб’ється на економічному розвитку України.

Джерело

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...