• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

В Україні розпочинається Всесвітній тиждень відповідального споживання

16 Вересня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
В Україні розпочинається Всесвітній тиждень відповідального споживання
Share on FacebookShare on Twitter

У напрямку з розвитку культури відповідального споживання з 2021 року AB InBev Efes Україна оголошує про початок Всесвітнього тижня відповідального споживання (Global Smart Drinking Week), раніше — Всесвітній день відповідального споживання, у рамках якого розпочинає партнерство з мережею АЗК SOCAR. Пивоварна компанія активно займається корпоративною соціальною відповідальністю та ставить собі за мету знизити випадки зловживання алкоголем на глобальному рівні на 10% до 2025 року.

Вже понад 10 років AB InBev Efes Україна реалізує національну програму «Випив? За кермо не сідай!», мета якої — підвищення рівня усвідомленості водіїв та зменшення числа випадків нетверезого водіння. У рамках програми компанія розпочала партнерство з SOCAR, яке дозволило розмістити інформаційні відео на кожній АЗК мережі у якості нагадування про відповідальне споживання алкоголю.

Крім того, на День автомобіліста, 31 жовтня, компанії планують залучити увагу водіїв та провести на АЗК тематичні активності. Вони будуть доступні у Києві, Харкові та Миколаєві. Усі охочі зможуть протестувати на собі окуляри Drunk Busters, в яких встановлено лінзи, що демонструють у тверезому стані те, як змінюється сприйняття і координація тіла під впливом випитого алкоголю.

«Розвиток культури відповідального споживання спрямований на те, щоб допомогти споживачам максимально безпечно для здоров’я насолоджуватися улюбленим пивом. Вже понад 10 років існує наша Національна програма: “Випив? За кермо не сідай!”, яка співпрацює з різними партнерами. Ми пишаємося тим, що до такої ініціативи долучається відповідальний бізнес. Впевнені, спільними зусиллями ми зможемо значно збільшити поінформованість водіїв щодо даної проблеми, сприяти скороченню випадків нетверезого водіння», — розповідає в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна Денис Хренов.

Піклуватися про обізнаність і безпеку водіїв AB InBev Efes Україна підштовхнула невтішна статистика. Тільки за 2020 рік МВС України було складено 129 340 адмінпротоколи за керування у нетверезому стані. А кількість загиблих у ДТП з вини п’яних водіїв перевищила 3000 осіб.

«Статистика стверджує, що найбільші ризики аварій зустрічаються за участю нетверезих водіїв. На жаль, для нашого суспільства ця проблема ще досі актуальна. Тому ми доєднались до соціальної ініціативи “Випив? За кермо не сідай!”, щоб якомога більшій кількості водіїв нагадувати: алкоголь та кермо не сумісні. Адже проінформованість — це перший крок до усвідомлення», — коментує співпрацю Анна Коротич, керівниця Департаменту PR та комунікацій SOCAR Energy Ukraine.


Читайте також:

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Теги: PRсоціальна відповідальністьтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.