«Головним поганцем» з легкої руки серіалу «Баффі – винищувачка вампірів» стали називати лиходія, який є рушієм сюжетної арки сезону. І якщо у 2020 року є свій головний поганець, то певно ж це – коронавірус, згодні? І от на сцену виходить Ковідмен. Червоний! Зловісний! В кедах!
Нещодавно тайський режисер Сутісак Сучаріттонта (Suthisak Sucharittonta), надихнувшись телесеріалами та мангою, які він полюбляє з дитинства, перетворив вірус на суперлиходія Ковідмена у своїй комічній соціальній рекламі для фонду Thai Health.
Починається це відео з того, що Ковідмен повертається в Бангкок, жителі якого після спаду захворюваності почали вже розслаблятися. Побачивши його, люди лякаються і хапають для захисту все, що під руку підвернеться, а медики в захисних костюмах ганяються за ним по всьому місту, намагаючись впіймати його до того, як він заразить ще когось. Але раптом пішохідний перехід і червоне світло обривають цю історію на півслові.
За словами Сутісака: «Таїланд – одна з тих країн, чиї заходи для боротьби з коронавірусом виявилися дуже ефективними. Але це не скасовує наявності ще однієї смертельної небезпеки, від якої ми могли б себе захистити. Скільки ще життів було б врятовано, якби ми поставилися до інших загроз так само серйозно, як до коронавірусу!»
Звідки взялася ця ідея
Ідея цієї соціальної реклами виникла спонтанно, коли режисер, переглядаючи новини, побачив щоденну статистику Центру зі збору даних про дорожні аварії (Road Accidents Data Center). Його вразило те, що за один день в Таїланді в автотранспортних пригодах загинуло більше людей, ніж від коронавірусу за останні півроку.
Відео сповнене комічних деталей: маска, що волає, Ковідмен, який і сам кашляє, пластир замість маски тощо. І як зізнався режисер, деякі з цих візуальних жартів беруть початок з того дня, коли він забув прихопити маску, збираючись на нараду. У той день він і сам спробував прилаштувати собі замість маски пластир, білий конверт і шкарпетку.
Улюбленою деталлю цього відео для режисера стало те, як вони міняли вирази обличчя Ковідмена. Передано їх мінімальними, простими та статичними емотиконами, які нанесені на стікери і замінюються за потреби.
Переш ніж братися за зйомки цієї соціальної реклами, Сутісак порадив акторам діяти так, наче вони дійсно зненацька зіткнулися з Коронавірусом власною персоною у той день, коли вони розслабилися і забули надягти маску.