• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Тренди ринку праці: 53% пошукачів шукають вакансії, не розміщуючи резюме

24 Червня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Тренди ринку праці:                                                                                                       53% пошукачів шукають вакансії, не розміщуючи резюме
Share on FacebookShare on Twitter

Спеціалізованими сайтами користуються 88% пошукачів і 100% роботодавців. При цьому в останніх 71% коштів для пошуку співробітників йде саме на онлайн джерела. Кількість відгуків у сфері краси та спорту за один місяць зросла на 165%, а кількість вакансій для водіїв — на 16%. Як шукають один одного пошукачі та роботодавці та які сфери зараз найбільш популярні — у дослідженні «Тренди ринку праці» від Factum Group Ukraine* та OLX Робота.

Попри те, що в країні все ще діють карантинні обмеження, український ринок праці не стоїть на місці. З квітня по травень кількість вакансій зросла у всіх сферах, представлених на OLX Робота. При цьому, схожа тенденція спостерігається, якщо порівняти травень з «докарантинним» лютим, — практично у всіх категоріях пропозицій стало більше, у деяких — навіть удвічі чи втричі.

Як шукають роботу пошукачі

Для пошуку роботи блакитні комірці не обмежуються тільки одним джерелом — для кращого ефекту, згідно з даними опитування, використовують у середньому 3 способи. Більшість респондентів (88%) надає перевагу спеціалізованим сайтам, приблизно ж половина (56%) звертається за допомогою до знайомих і родичів, трохи менше (43%) шукають роботу через соцмережі. Онлайн- і офлайн-джерела переважно комбінують (68% опитаних), повністю ж «діджитальних» пошукачів — 28%. І лише 4% покладаються тільки на традиційні нецифрові способи. Якщо говорити про користувачів OLX Робота, то зручністю користування платформою задоволені три чверті респондентів, стільки ж — швидкістю пошуку роботи.

Активності пошукачам не позичати: тільки 6% опитаних розміщують резюме на сайтах і чекають на відгуки роботодавців, 53% шукають серед вакансій цікаві та відповідають на них, інші ж 41% подвоюють шанси, поєднуючи обидва перерахованих способи. Найчастіше для пошуку вакансій та розміщення резюме використовують браузер смартфона (65% і 47% відповідно).

Для завантаження CV багато хто також користується ноутбуком (47%). Мобільні додатки не відстають: вони на другому місці для пошуку вакансій (48%) і на третьому для розміщення резюме (33%). Загалом, для пошуку роботи пошукачі не обмежуються одним пристроєм — у середньому комбінують два, і в більшості випадків це мобільний + стаціонарний.

Якщо говорити про сфери, вакансіями в яких найчастіше цікавляться, то на першому місці, за даними OLX Робота, «Роздрібна торгівля» — тільки за травень на пропозиції відгукнулися 52,7 тис. осіб, або п’ятеро на одну вакансію. На другому місці за популярністю «Транспорт і логістика» — 37,6 тис. зацікавлених, тут на кожну пропозицію відповідало в середньому четверо. Стабільно найактивніші студенти та молоді люди на початку кар’єри — на одну вакансію в середньому відгукуються 12 осіб, всього ж за травень потенційних пошукачів було 24,2 тис.

Охочих знайти роботу в барно-ресторанній сфері значно додалося: тільки за один місяць їхня кількість зросла на 122%, досягнувши позначки у 22,2 тис. У середньому кожною вакансією тут цікавилося 7 осіб. Закриває топ-5 «Будівництво» — 20,8 тис. тих, хто відгукнувся, або 8 осіб на одну пропозицію. Варто також відзначити, що категорією, де найзначніше збільшилася кількість зацікавлених в роботі, стала «Краса та спорт» — число потенційних пошукачів зросло з квітня по травень більш, ніж у 2,5 рази, або на 165%.

Як шукають працівників роботодавці

По інший бік екрану шукають працівників роботодавці. До того ж, за даними опитування, всі вони роблять це саме в інтернеті на спеціалізованих платформах. І якщо говорити конкретно про OLX Робота, зручністю користування задоволені 82% роботодавців. Крім цього, 67% займаються пошуком працівників у соцмережах, 61% — у групах у месенджерах. Як і пошукачі, вони також звертаються по допомогу до близьких — через знайомих і родичів кадри шукають 58% роботодавців. Частка офлайну все ще велика — до нецифрових способів вдаються 80% компаній і підприємців, проте більше коштів вкладають в онлайн — 71% від усіх ресурсів для підбору співробітників. У середньому для ефективного пошуку використовують 5 джерел.

Найчастіше роботодавцям потрібні водії. За даними OLX Робота, в травні для них розмістили 5,2 тис. вакансій, що на 16% більше, ніж у квітні, а пропонують у середньому 18 250 грн. Стабільно популярні продавці — кількість пропозицій зросла на 37% тільки за один місяць і склала 3,9 тис. Цим співробітникам готові платити приблизно 8 500 грн.

На третьому місці комплектувальники — в травні вони могли вибрати собі місце роботи серед 1,5 тис. вакансій із середньою зарплатою в 11 000 грн. Приблизно стільки ж пропозицій розмістили і для штукатурів, однак пропонують їм удвічі більше — 22 500 грн на місяць. У топ-5 також потрапили водії UBER — 1,4 тис. вакансій за травень. А ось платити роботодавці готові ще більше — у середньому 25 000 грн.

Тренди ринку праці від Factum Group Ukraine* та OLX Робота.
Тренди ринку праці — дослідження Factum Group Ukraine* та OLX Робота.

Фото в заголовку: https://unsplash.com/


А ось такими були тренди ринку праці в період карантинних обмежень: у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з продажу. Більше інформації — за посиланням.

Теги: HRменеджментринки та дослідженняробота

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як знайти роботу мрії: на CASES вийшов безоплатний курс за участі N-iX, MacPaw та Netpeak Group
Інсайти

Як знайти роботу мрії: на CASES вийшов безоплатний курс за участі N-iX, MacPaw та Netpeak Group

29 Листопада, 2024

Школа Креативна Практика разом із MacPaw, Netpeak Group, N-iX, OMG Agency, League Design Agency та idealers запустила безоплатний онлайн-курс про пошук роботи на платформі CASES. Він містить покрокові інструкції та...

Читати даліDetails

На HR Wisdom Summit понад 30 HRD поділилися головними інсайтами українського ринку праці

Інноваційні підходи управління командою під час війни на HR Wisdom Summit 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.