Навчання жінок основним рухам, необхідним для самооборони, стало основою нової соціальної кампанії #EmpowerMoves на TikTok, запущеної в Австралії структурою ООН Жінки (UN Women).
Запущено цю кампанію було за тиждень до Міжнародного дня дівчаток, який відзначали вчора, 11 жовтня. Кампанія заохочує користувачок TikTok спробувати відтворити танець для самооборони і, можливо, персоналізувати його, спробувавши на основі цих рухів створити власний варіант.
Серія з чотирьох відео, які пояснюють ці основні прийоми самооборони, була створена хореографинею Карлою Мурою. А самі прийоми є частиною програми She Fights Back, розробленої для жінок Інститутом бойових мистецтв крав мага (Krav Maga Defence Institute).
Танцювальні рухи складаються з блоку, ударів основою долоні та рухів, якими вивільняються із захвату й ухиляються від удару.
Кампанія використовує музику австралійської співачки Wafia, а реалізувала її агенція The Monkeys (з групи Accenture Interactive).
За тиждень, який минув від моменту запуску кампанії #EmpowerMoves, вона привернула до себе неабияку увагу широкого загалу та знаменитостей з усього світу.
Маленький крок до вирішення великої проблеми
Симона Кларк, гендиректорка UN Women Australia, пояснює: «Виклики, з якими стикаються дівчата, не припиняються ніколи. Деякі з цих викликів ми навіть уявити собі не могли. Але дівчата наполегливі і заслуговують на те, щоб їхній силі віддали належне. Коли світ стане безпечним для дівчат і ми досягнемо рівності, ми танцюватимемо, просто щоб порадіти. Але до того часу дівчата зможуть танцювати, щоб бути завзятими, бути сильними і висловитися у підтримку рівності, на яку вони заслуговують».
А Тара Форд, старша креативна директорка The Monkeys, розповідає: «Кампанія #EmpowerMoves мала водночас і підбадьорювати, і спонукати до роздумів. І хоча комбінування танцю та самооборони аж ніяк не є рішенням ширшої проблеми, для дівчат це — початок діалогу про важливий культурний момент. Це — позитивний крок не лише до особистої впевненості у собі, але й до усвідомлення великої соціальної проблеми, з якою щодня стикається чимало жінок і дівчат».
Суніта Глостер, радниця UN Women Australia, додає: «Це — їхня мова та їхнє послання на платформі, де вони живуть. Для рівноправного майбутнього необхідно, щоб голоси молодих жінок і дівчат почули зараз. А ми вже бачили, наскільки впливовим рушієм змін може бути молоде покоління».
Читайте також:
Бренд Unilever Lux за допомогою City Walks показує чоловікам, як воно – йти по вулиці жінкою.