«Стрічка надії»: у Південній Кореї почали друкувати фото зниклих дітей на клейкій стрічці

У Міжнародний день зниклих безвісти дітей (25 травня) агенція Cheil Worldwide Seoul та Національне поліцейське агентство Південної Кореї оголосили про запуск кампанії Hope Tape («Стрічка надії»).

Ця кампанія покликана допомогти з розшуком дітей, які вже тривалий час як зникли безвісти. Зокрема, таких дітей, яких намагаються знайти вже понад п’ять років, у Південній Кореї 638. Тому Cheil і розмістила дані та фото зниклих дітей на клейкій стрічці (поки що 28 з них). Тобто всі поштові відправлення, що вирушають до різних куточків країни, заклеєні цією «стрічкою надії», перетворюються на новий канал комунікації, крізь який можна поширювати інформацію, важливу для розшуку зниклих дітей. Така кампанія гарантує те, що ці обличчя побачать майже в кожному домі Південної Кореї.

«Стрічка надії»: у Південній Кореї почали друкувати фото зниклих дітей на клейкій стрічці

Агенція Cheil також оприлюднила відео, у якому показала, як саме «стрічка надії» робиться та поширюється серед людей.

Фото зниклих дітей на клейкій стрічці надруковані у двох варіантах: фото, зроблені незадовго до їх зникнення, та зображення, згенеровані технологіями Поліцейського агентства, які показують їх приблизну зовнішність у старшому віці, якими вони були б зараз. Також клейка стрічка Hope Tape містить опис зовнішності словами та перелік місць, де дітей бачили востаннє. Окрім цього на ній надруковано QR-код, який дає посилання на мобільний додаток поліції, за допомогою якого люди можуть повідомити, якщо раптом побачать когось із зниклих дітей, чи зареєструвати відбитки пальців власних дітей, щоб їх у разі виникнення подібної ситуації простіше було знайти.

Поштове відправлення як канал комунікації

У травні та червні очікується, що таку клейку стрічку буде використано на 620 тисячах відправлень, які розсилатимуть країною Поштова служба Південної Кореї та кур’єрська служба Hanjin Transportation.

«Стрічка надії»: у Південній Кореї почали друкувати фото зниклих дітей на клейкій стрічці

Креативний директор Cheil Worldwide Сеонгфіл Хван (Seongphil Hwang) зазначив: «Під час пандемії люди переважно лишаються вдома і більше користуються послугами доставки до дверей. Тому пакунки можуть бути дуже ефективним каналом комунікації для поширення інформації про зниклих безвісти дітей. Ми сподіваємося, Hope Tape дійсно допоможе родинам, які не втрачають надії знову побачити своїх дітей».

Агенція планує також поділитися дизайном своєї клейкої стрічки з іншими компаніями та організаціями, які бажають допомогти поширювати цю кампанію.

Джерело

А ось так поширюють інформацію про зниклих безвісти дітей у Бельгії: цукор, де дитина на упаковці зникла, та «монетки надії».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.