«Стрічка надії»: у Південній Кореї почали друкувати фото зниклих дітей на клейкій стрічці

У Міжнародний день зниклих безвісти дітей (25 травня) агенція Cheil Worldwide Seoul та Національне поліцейське агентство Південної Кореї оголосили про запуск кампанії Hope Tape («Стрічка надії»).

Ця кампанія покликана допомогти з розшуком дітей, які вже тривалий час як зникли безвісти. Зокрема, таких дітей, яких намагаються знайти вже понад п’ять років, у Південній Кореї 638. Тому Cheil і розмістила дані та фото зниклих дітей на клейкій стрічці (поки що 28 з них). Тобто всі поштові відправлення, що вирушають до різних куточків країни, заклеєні цією «стрічкою надії», перетворюються на новий канал комунікації, крізь який можна поширювати інформацію, важливу для розшуку зниклих дітей. Така кампанія гарантує те, що ці обличчя побачать майже в кожному домі Південної Кореї.

«Стрічка надії»: у Південній Кореї почали друкувати фото зниклих дітей на клейкій стрічці

Агенція Cheil також оприлюднила відео, у якому показала, як саме «стрічка надії» робиться та поширюється серед людей.

Фото зниклих дітей на клейкій стрічці надруковані у двох варіантах: фото, зроблені незадовго до їх зникнення, та зображення, згенеровані технологіями Поліцейського агентства, які показують їх приблизну зовнішність у старшому віці, якими вони були б зараз. Також клейка стрічка Hope Tape містить опис зовнішності словами та перелік місць, де дітей бачили востаннє. Окрім цього на ній надруковано QR-код, який дає посилання на мобільний додаток поліції, за допомогою якого люди можуть повідомити, якщо раптом побачать когось із зниклих дітей, чи зареєструвати відбитки пальців власних дітей, щоб їх у разі виникнення подібної ситуації простіше було знайти.

Поштове відправлення як канал комунікації

У травні та червні очікується, що таку клейку стрічку буде використано на 620 тисячах відправлень, які розсилатимуть країною Поштова служба Південної Кореї та кур’єрська служба Hanjin Transportation.

«Стрічка надії»: у Південній Кореї почали друкувати фото зниклих дітей на клейкій стрічці

Креативний директор Cheil Worldwide Сеонгфіл Хван (Seongphil Hwang) зазначив: «Під час пандемії люди переважно лишаються вдома і більше користуються послугами доставки до дверей. Тому пакунки можуть бути дуже ефективним каналом комунікації для поширення інформації про зниклих безвісти дітей. Ми сподіваємося, Hope Tape дійсно допоможе родинам, які не втрачають надії знову побачити своїх дітей».

Агенція планує також поділитися дизайном своєї клейкої стрічки з іншими компаніями та організаціями, які бажають допомогти поширювати цю кампанію.

Джерело

А ось так поширюють інформацію про зниклих безвісти дітей у Бельгії: цукор, де дитина на упаковці зникла, та «монетки надії».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.