«Стрічка надії»: у Південній Кореї почали друкувати фото зниклих дітей на клейкій стрічці

У Міжнародний день зниклих безвісти дітей (25 травня) агенція Cheil Worldwide Seoul та Національне поліцейське агентство Південної Кореї оголосили про запуск кампанії Hope Tape («Стрічка надії»).

Ця кампанія покликана допомогти з розшуком дітей, які вже тривалий час як зникли безвісти. Зокрема, таких дітей, яких намагаються знайти вже понад п’ять років, у Південній Кореї 638. Тому Cheil і розмістила дані та фото зниклих дітей на клейкій стрічці (поки що 28 з них). Тобто всі поштові відправлення, що вирушають до різних куточків країни, заклеєні цією «стрічкою надії», перетворюються на новий канал комунікації, крізь який можна поширювати інформацію, важливу для розшуку зниклих дітей. Така кампанія гарантує те, що ці обличчя побачать майже в кожному домі Південної Кореї.

«Стрічка надії»: у Південній Кореї почали друкувати фото зниклих дітей на клейкій стрічці

Агенція Cheil також оприлюднила відео, у якому показала, як саме «стрічка надії» робиться та поширюється серед людей.

Фото зниклих дітей на клейкій стрічці надруковані у двох варіантах: фото, зроблені незадовго до їх зникнення, та зображення, згенеровані технологіями Поліцейського агентства, які показують їх приблизну зовнішність у старшому віці, якими вони були б зараз. Також клейка стрічка Hope Tape містить опис зовнішності словами та перелік місць, де дітей бачили востаннє. Окрім цього на ній надруковано QR-код, який дає посилання на мобільний додаток поліції, за допомогою якого люди можуть повідомити, якщо раптом побачать когось із зниклих дітей, чи зареєструвати відбитки пальців власних дітей, щоб їх у разі виникнення подібної ситуації простіше було знайти.

Поштове відправлення як канал комунікації

У травні та червні очікується, що таку клейку стрічку буде використано на 620 тисячах відправлень, які розсилатимуть країною Поштова служба Південної Кореї та кур’єрська служба Hanjin Transportation.

«Стрічка надії»: у Південній Кореї почали друкувати фото зниклих дітей на клейкій стрічці

Креативний директор Cheil Worldwide Сеонгфіл Хван (Seongphil Hwang) зазначив: «Під час пандемії люди переважно лишаються вдома і більше користуються послугами доставки до дверей. Тому пакунки можуть бути дуже ефективним каналом комунікації для поширення інформації про зниклих безвісти дітей. Ми сподіваємося, Hope Tape дійсно допоможе родинам, які не втрачають надії знову побачити своїх дітей».

Агенція планує також поділитися дизайном своєї клейкої стрічки з іншими компаніями та організаціями, які бажають допомогти поширювати цю кампанію.

Джерело

А ось так поширюють інформацію про зниклих безвісти дітей у Бельгії: цукор, де дитина на упаковці зникла, та «монетки надії».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.