• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

«Стрічка надії»: у Південній Кореї почали друкувати фото зниклих дітей на клейкій стрічці

26 Травня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У Міжнародний день зниклих безвісти дітей (25 травня) агенція Cheil Worldwide Seoul та Національне поліцейське агентство Південної Кореї оголосили про запуск кампанії Hope Tape («Стрічка надії»).

Ця кампанія покликана допомогти з розшуком дітей, які вже тривалий час як зникли безвісти. Зокрема, таких дітей, яких намагаються знайти вже понад п’ять років, у Південній Кореї 638. Тому Cheil і розмістила дані та фото зниклих дітей на клейкій стрічці (поки що 28 з них). Тобто всі поштові відправлення, що вирушають до різних куточків країни, заклеєні цією «стрічкою надії», перетворюються на новий канал комунікації, крізь який можна поширювати інформацію, важливу для розшуку зниклих дітей. Така кампанія гарантує те, що ці обличчя побачать майже в кожному домі Південної Кореї.

«Стрічка надії»: у Південній Кореї почали друкувати фото зниклих дітей на клейкій стрічці

Агенція Cheil також оприлюднила відео, у якому показала, як саме «стрічка надії» робиться та поширюється серед людей.

Фото зниклих дітей на клейкій стрічці надруковані у двох варіантах: фото, зроблені незадовго до їх зникнення, та зображення, згенеровані технологіями Поліцейського агентства, які показують їх приблизну зовнішність у старшому віці, якими вони були б зараз. Також клейка стрічка Hope Tape містить опис зовнішності словами та перелік місць, де дітей бачили востаннє. Окрім цього на ній надруковано QR-код, який дає посилання на мобільний додаток поліції, за допомогою якого люди можуть повідомити, якщо раптом побачать когось із зниклих дітей, чи зареєструвати відбитки пальців власних дітей, щоб їх у разі виникнення подібної ситуації простіше було знайти.

Поштове відправлення як канал комунікації

У травні та червні очікується, що таку клейку стрічку буде використано на 620 тисячах відправлень, які розсилатимуть країною Поштова служба Південної Кореї та кур’єрська служба Hanjin Transportation.

«Стрічка надії»: у Південній Кореї почали друкувати фото зниклих дітей на клейкій стрічці

Креативний директор Cheil Worldwide Сеонгфіл Хван (Seongphil Hwang) зазначив: «Під час пандемії люди переважно лишаються вдома і більше користуються послугами доставки до дверей. Тому пакунки можуть бути дуже ефективним каналом комунікації для поширення інформації про зниклих безвісти дітей. Ми сподіваємося, Hope Tape дійсно допоможе родинам, які не втрачають надії знову побачити своїх дітей».

Агенція планує також поділитися дизайном своєї клейкої стрічки з іншими компаніями та організаціями, які бажають допомогти поширювати цю кампанію.

Джерело

А ось так поширюють інформацію про зниклих безвісти дітей у Бельгії: цукор, де дитина на упаковці зникла, та «монетки надії».

Теги: коммуникациисоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.