Спорт, мистецтво та історія: п’ять кампаній про гендерну (не)рівність

До дня запуску проєкту Євросоюзу Action Plan on Gender Equality організатори Cannes Lions підготували добірку кампаній про гендерну (не)рівність. Щоб креативно показати неоднаковість ставлення до чоловіків та жінок, тут були задіяні «половинчасті» картини, інфографіка у формі спортмайданчиків і фотошоп.

Equality (CEPIA, Young & Rubicam Sao Paulo, 2018)

«Рівність. Битва, яка мала б бути вже давно виграна». Ось послання цієї кампанії, яка показує такі історичні події як висадка на Місяць та падіння Берлінської стіни у відфотошоплених фотографіях, де чоловіків замінено на жінок. Продемонструвавши, якою була б гендерна рівність у минулому, ця бразильська некомерційна організація звертає увагу на той факт, що гендерна нерівність лишається проблемою і досі.

The Art Gap (Standard Chartered, TBWA Dubai, 2019)

Щоб наочно показати нерівність оплати праці чоловіків і жінок, банк Standard Chartered замовив у ряду художниць роботи, які були завершені лише наполовину, і виставив цю експозицію на загальний огляд. У такий спосіб, за допомогою корпоративного спонсорства, бренд голосно заявив про свою соціальну позицію.

Inequality Courts (ESPNW, Africa Sao Paulo, 2017)

Загалом спортсменки порівняно зі своїми колегами-чоловіками залишаються обділені і славою, і гонорарами. І де цю нерівність краще показати, як не на самих спортивних майданчиках?

Показуючи на таких інформативних майданчиках змагання як серед професійних спортсменів, так і серед аматорів, спортивний канал ESPN зміг вплинути на свою аудиторію і у такий спосіб посприяти зрушенням на краще.

Tour des Femmes (Skoda, Fallon United Kingdom, 2019)

Ще одним прикладом спортивних кампаній про гендерну (не)рівність є ініціатива автомобільного бренда Skoda, який вперше організував велоперегони Тур де Франс для жінок. Привернувши увагу до цієї прогалини у професійному велоспорті, бренд зібрав свою команду гонщиць і у такий спосіб створив платформу для спілкування з аудиторією.

Feliz día Hombres (Urufarma, Notable Montevideo, 2015)

Цей уругвайський бренд, що випускає протизаплідні таблетки, перевернув ідею гендерної рівності з ніг на голову, привітавши чоловіків з більш рівноправним суспільством, де вони можуть робити все те саме, що й жінки: працювати секретарями чи медбратами, плакати за переглядом фільму, міняти своїм дітям підгузники та заплітати донькам коси… Такий оригінальний погляд на гендерну рівність і переваги, які вона дає чоловікам, викликав жваве обговорення традиційних гендерних ролей як в Уругваї, так і за його межами.

Джерело

А ось, які сім порад щодо гендерної рівності в рекламі дала команда Diageo під час онлайн-заходу LIONS Live.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.