• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Спорт, мистецтво та історія: п’ять кампаній про гендерну (не)рівність

15 Грудня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

До дня запуску проєкту Євросоюзу Action Plan on Gender Equality організатори Cannes Lions підготували добірку кампаній про гендерну (не)рівність. Щоб креативно показати неоднаковість ставлення до чоловіків та жінок, тут були задіяні «половинчасті» картини, інфографіка у формі спортмайданчиків і фотошоп.

Equality (CEPIA, Young & Rubicam Sao Paulo, 2018)

«Рівність. Битва, яка мала б бути вже давно виграна». Ось послання цієї кампанії, яка показує такі історичні події як висадка на Місяць та падіння Берлінської стіни у відфотошоплених фотографіях, де чоловіків замінено на жінок. Продемонструвавши, якою була б гендерна рівність у минулому, ця бразильська некомерційна організація звертає увагу на той факт, що гендерна нерівність лишається проблемою і досі.

The Art Gap (Standard Chartered, TBWA Dubai, 2019)

Щоб наочно показати нерівність оплати праці чоловіків і жінок, банк Standard Chartered замовив у ряду художниць роботи, які були завершені лише наполовину, і виставив цю експозицію на загальний огляд. У такий спосіб, за допомогою корпоративного спонсорства, бренд голосно заявив про свою соціальну позицію.

Inequality Courts (ESPNW, Africa Sao Paulo, 2017)

Загалом спортсменки порівняно зі своїми колегами-чоловіками залишаються обділені і славою, і гонорарами. І де цю нерівність краще показати, як не на самих спортивних майданчиках?

Показуючи на таких інформативних майданчиках змагання як серед професійних спортсменів, так і серед аматорів, спортивний канал ESPN зміг вплинути на свою аудиторію і у такий спосіб посприяти зрушенням на краще.

Tour des Femmes (Skoda, Fallon United Kingdom, 2019)

Ще одним прикладом спортивних кампаній про гендерну (не)рівність є ініціатива автомобільного бренда Skoda, який вперше організував велоперегони Тур де Франс для жінок. Привернувши увагу до цієї прогалини у професійному велоспорті, бренд зібрав свою команду гонщиць і у такий спосіб створив платформу для спілкування з аудиторією.

Feliz día Hombres (Urufarma, Notable Montevideo, 2015)

Цей уругвайський бренд, що випускає протизаплідні таблетки, перевернув ідею гендерної рівності з ніг на голову, привітавши чоловіків з більш рівноправним суспільством, де вони можуть робити все те саме, що й жінки: працювати секретарями чи медбратами, плакати за переглядом фільму, міняти своїм дітям підгузники та заплітати донькам коси… Такий оригінальний погляд на гендерну рівність і переваги, які вона дає чоловікам, викликав жваве обговорення традиційних гендерних ролей як в Уругваї, так і за його межами.

Джерело


А ось, які сім порад щодо гендерної рівності в рекламі дала команда Diageo під час онлайн-заходу LIONS Live.

Теги: гендерное равенствомистецтвоспортсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff
Інсайти

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

25 Листопада, 2024

Футбольний клуб Everton, один із найстаріших і найбільш впізнаваних клубів Англійської Прем’єр-ліги, оголосив про співпрацю з преміальним українським брендом горілки Nemiroff. Офіційна заява з’явилася на сайті клубу, позначивши Nemiroff як...

Читати даліDetails

Вперше в Україні відбудеться виставка світової зірки дизайну — Стефана Загмайстера

Світло переможе: Gusev Art Lab розробили креатив для веломарафону Київська Сотка 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.