• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Смак скривавленого асфальту: канадська транспортна служба випускає чипси зі смаком ДТП

10 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Така квебекська кампанія за безпеку на дорогах гарантовано лишить в роті гіркий присмак. Дуже гіркий. Це — смак металу і скривавленого асфальту, тобто те, що тісно асоціюється із загибеллю в автомобільній аварії.

Канадська служба SAAQ, яка відає техпаспортами та страхуванням транспортних засобів, створила картопляні чипси зі смаком ДТП, щоб застерегти людей від водіння автівок під впливом (дозволеного в Канаді) канабісу.

Таку незвичну ідею реалізувала агенція Lg2, задокументувавши реакцію споживачів у короткому відео.

За даними SAAQ, 40% водіїв, які гинуть в ДТП на дорогах штату Квебек, перебувають під впливом дозволених (або й недозволених) речовин, 20% яких припадає на марихуану.

З огляду на цю статистику, креативна команда вирішила нагадати водіям про небезпеку водіння під впливом канабісу.

«Ми знали, що моралізаторство тут не допоможе. Особливо у часи COVID-19, коли ми вже втомилися чути, що нам можна, а що не можна робити, — розповідає виданню Muse копірайтер Фелікс-Антуан Белльвілль. — Тому нам треба було придумати щось круте та цікаве. Знаючи, що споживачі канабісу зазвичай «заїдають» його снеками, ми подумали, чом би не дати їм заздалегідь скуштувати наслідки водіння під дією психотропних речовин. Тут нам і спала на думку ідея чипсів зі смаком ДТП».

Щоб відтворити якомога точніше цей гидкий смак, креативники агенції пригадали власний досвід ДТП та опитали своїх друзів та рідних.

Белльвілль пригадує: «Всі, у кого лишилися про це спогади, зазвичай розповідають про одне: суміш запахів крові та диму, який іде з двигуна та від шин».

Разом із майстрами смаку з агенції Foodarom креативники провели численні тести, щоб дистилювати унікальний смак ДТП. Самі ж чипси є звичайними картопляними чипсами, яким було надано гидкого смаку подібно до того, як до чипсів додають будь-які інші ароматизатори.

Агенція Lg2 поширила 500 таких пакетиків із несмачними снеками в квебекських університетах та магазинах, надіславши їх також лідерам думок та медіа.

«Ми хотіли поговорити із молоддю, не вдаючись до моралізаторства. Тому ми реалізували просту ідею, яку легко запам’ятає кожен. Наразі ці пакетики та їх обговорення викликали набагато більше зацікавлення, ніж ми очікували. Чипси зі смаком ДТП швидко стали мемом і увійшли до поп-культури», — зазначає Белльвілль.

До речі, водінню у нетверезому стані ці агенція та клієнт присвятили окрему кампанію із роликом, де чарівники «щезають» ключі від машин нетверезих водіїв.

Джерело


Читайте також:

Якби 2020 рік був напоєм: Jimmy Brings створив смакову квінтесенцію 2020 року.

Воппер зі смаком 2020 року та Воппер у майбутнє.

Теги: психологіясоціальна відповідальністьсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025

У сучасному диджитал-світі щодня за нашу увагу змагаються два «гравці»: складні алгоритми соціальних платформ і людський мозок зі своїми фізіологічними обмеженнями й когнітивними упередженнями. Один — бездушна система, що вчиться...

Читати даліDetails

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.