• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Серцебиття є частиною мелодії в музичному кліпі про дітей з вадами серця

12 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Це сюрреалістичне відео було створене великою мірою зусиллями Оскара Хеллквіста, креативного директора стокгольмської агенції Abby Priest. Він добре розуміє, крізь що проходить родина однорічного хлопчика, чиє серцебиття можна почути в цьому кліпі про дітей з вадами серця, оскільки двоє його синів, Франс та Бо, також народилися з деформованими серцевими клапанами, що було вкрай небезпечним і зробило для них операцію життєвою необхідністю.

Для того, щоб поінформувати публіку про небезпеку таких вроджених захворювань та зібрати кошти на операції для всіх дітей, які цього потребують, і була запущена ця соціальна кампанія.

Музичний кліп, знятий Маркусом Ібанесом з продакшн-компанії New Land, є кавером на пісню Heartbeats шведського гурту Amason. А те серцебиття, яке в ньому дійсно можна почути, належить однорічному хлопчику на ім’я Данте, який живе з трьома вродженими вадами серця.

Дати вихід для відчаю

«Це відчуття абсолютної безпомічності було нестерпним, – згадує Хеллквіст день, коли лікарі поставили діагноз його синові Бо. – Мені треба було знайти якийсь вихід своєму відчаю. Щось, що вплинуло б на ситуацію загалом. Тому я якось ввечері сів за комп’ютер, знайшов у Гуглі Heartchild Foundation і створив для них пітч».

За кілька тижнів вони почали транслювати серцебиття Бо з цифрових білбордів та онлайн-банерів, щоб зібрати кошти для організації.

А весною розпочалася робота над музичним відео. Випуск кліпу на підтримку дітей з вадами серця було приурочено до ініційованого ВООЗ Всесвітнього дня серця (29 вересня).

«Ми хотіли створити щось далеке від традиційної реклами. Щось, що зворушило б людей і дало їм можливість хоч на хвилину уявити, як живуть такі діти та їх родини», – пояснює Хеллквіст.

Дія чорно-білого відео відбувається, що символічно, на перехресті доріг, де танцює хлопчик зі шрамом від операції на серці. Слід визнати, що в цьому кліпі про дітей з вадами серця актору Девіду Тенгбладу, який часом справляє враження одержимого злими духами, вдалося створити доволі моторошну атмосферу. Звісно, в тому-то й задум.

Хеллквіст вперше побачив маленького Данте у відео в Інстаграмі Heartchild Foundation. Батько хлопчика грав на гітарі, а малюк намагався танцювати. Це відео й стало натхненням для музичного кліпу.

Вроджені вади серця, на жаль, не таке вже й рідкісне явище. Тому в креативній команді Хеллквіст був далеко не єдиним, якого ця проблема зачіпала безпосередньо.

Джерело

Теги: здоров'ясоціальна рекламатворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.