Начиная с 22 ноября, Twitter запретит у себя любую политическую рекламу, по словам гендиректора Джека Дорси. Это будет касаться как агиткампаний отдельных политиков, так и политически ангажированных вопросов.

Однако социальная реклама, призывающая граждан голосовать в принципе, останется разрешенной. Полный список запретов и исключений из них будет опубликован 15 ноября.

Это решение было принято Twitter вскоре после того, как платформа Facebook столкнулась с той же проблемой. К ним обратились с просьбой убрать заведомо ложную или вводящую в заблуждение политическую рекламу. Произошло это после того, как нынешний президент США Дональд Трамп опубликовал ряд голословных обвинений в адрес кандидата в президенты Джо Байдена, утверждая что тот оказывает давление на правительство Украины. Facebook на это ответила, что не собирается проверять политическую рекламу на правдивость.

На платформе Twitter ранее были введены определенные правила против ложных заявлений политиков. Например, запрет на их ретвиты. Но, несмотря на существование этих правил, Twitter так ни разу их и не применила.

Джек Дорси заявил: «Речь идет не о свободе слова. А о том, что политики платят за доступ к аудитории. И мы считаем, что политики должны заслужить внимание своей аудитории, а не просто купить его».

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Шедеври світового живопису закликають протистояти коронавірусу

Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину», ідея якої належить креативній агенції LOOMA. Надзвичайна ситуація, масова ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

NASA at Home

Ініціатива NASA at Home робить космос ближчим

Ініціатива NASA at Home включає в себе добірку відео, подкастів, електронних книжок і навіть тури у віртуальній та доповненій реальності.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...