• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Результати опитування українських представників креативних індустрій

1 Квітня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
опитування
Share on FacebookShare on Twitter

Минулого тижня компанія PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України проводила опитування українських представників креативних індустрій про те, як поширення коронавірусу та обмежувальні заходи впливають на їхню роботу та бізнес.

За задумом авторів, результати опитування повинні допомогти зрозуміти масштаби впливу та сформувати рекомендації щодо подолання наслідків для органів влади.

Отже, короткі результати опитування:

  1. 72% респондентів вважають креативний бізнес у цілому більш вразливим і чутливим до наслідків COVID-19, ніж інші сфери.
  2. Всі сфери креативних та культурних індустрій показують приблизно однаковий відсоток падіння продажів — у середньому 50% за перші два тижні карантину.
  3. 38% опитаних креативних підприємців втратили більшу частину доходів під час карантину (близько 75% і більше).
  4. Тільки 8% респондентів відзначили, що карантин ніяк не вплинув на їхні доходи.
  5. 27% респондентів не можуть перевести бізнес в онлайн у принципі. Вони потребують спеціальних програм стимулювання.
  6. 54% опитаних відзначили, що зміни в організації роботи та бізнес-процесах будуть для них актуальними і після завершення карантину.
  7. Респонденти відзначили, що найбільше потребують спеціальний пакет економічного стимулювання (57%) та податкових пільг (48%), що підвищить попит на їхні послуги. Найменш затребуваними є часткове покриття видатків на зарплати працівникам (29%), гранти на пряму діяльність (34%) та діджиталізацію бізнесу (25%).

Рекомендації для урядовців, депутатів та інших представників органів влади:

  1. Розробити спеціальні комплексні програми на державному рівні, щоб знизити податкове навантаження на підприємців у креативних та культурних індустріях.
  2. Розробити пакет економічного стимулювання та підтримки внутрішнього споживання продуктів та послуг креативних підприємців.
  3. Розробити антикризові програми підтримки для креативних бізнесів, які не можуть працювати в онлайн-режимі (наприклад, пряму фінансову підтримку).
  4. Розробити рекомендації для орендарів та орендодавців комерційної нерухомості задля зменшення орендної плати на період карантину (визначити типову процедуру розподілу втрат, розтермінування платежів).

Повна версія звіту і результати опитування за посиланням.

Теги: опитуванняринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Що купують українці під час війни — дослідження

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.