опитування

Вплив COVID-19 на креативні та культурні індустрії в Україні
Через пандемію COVID-19 в Україні та більшості країн Європи ввели загальний карантин. Культурні заклади не працюють, транспортне сполучення вкрай обмежене, а великі заходи скасовані. Це призводить до економічних збитків. У тому числі для креативних та культурних індустрій.

PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури, молоді та спорту України проводить опитування українських представників креативних індустрій про те, як поширення коронавірусу та обмежувальні заходи впливають на їхню роботу та бізнес. Результати опитування допоможуть зрозуміти масштаби впливу та сформувати рекомендації щодо подолання наслідків для органів влади.

Опитування можна пройти за посиланням.

Опитування проводиться за адаптованою методологією ECBN. Результати опитування допоможуть зрозуміти масштаби впливу та сформувати рекомендації щодо подолання наслідків для органів влади. Будемо вдячні за поширення опитування серед заінтересованих сторін.

PPV Knowledge Networks — агенція економічного розвитку, яка розвиває бізнеси та міжсекторні зв’язки. А також асоційований член European Creative Business Network. ECBN – це європейська мережа організацій підтримки культурних та креативних індустрій.

Результати будуть опубліковані на сторінках PPV Knowledge Networks, Creative Industries Development та Креативна Україна / Creative Ukraine.

Опитування підприємців креативної економіки

Фото на головній: unsplash.com

Раніше Український Культурний Фонд (УКФ) звернувся до представників культурних і креативних індустрій, чия діяльність нині призупинена або обмежена умовами карантину, з пропозицією пройти опитування.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Асоціація ANAIS, яка бореться з домашнім насильством, нагадує, що не кожен дім – безпечний

У Румунії агенція Cheil та асоціація ANAIS попереджають, що випадки домашнього насильства за час карантину лише почастішали.

опитування

Результати опитування українських представників креативних індустрій

Минулого тижня компанія PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України проводила опитування українських представників креативних індустрій про те, ...

YOUкраїна від Factum Group Ukraine

Перші результати дослідження YOUкраїна: наразі українці відчувають себе «більш- менш»

Згідно результатів дослідження, майже 30% опитаних українців вважають, що карантин триватиме ще місяць. Ще 40% опитаних українців вважають, що карантин ...

Cannes Lions ініціює обмін ідеями серед креативної спільноти

Нинішня криза вплинула на всіх, але у цьому розколотому світі варто завжди пам’ятати, що єдність зусиль, співпраця та обмін ідеями роблять нас сильнішими.

карантин поради бізнесу

Великий бізнес на карантині: як «Нафтогаз України» налагоджує дистанційну роботу

Безпека, дистанційна робота, відсіч паніці: як налагодити роботу великого бізнесу під час карантину та заспокоїти співробітників. Громадська ініціатива «Ти можеш врятувати» спільно з НАК ...