Як карантин впливає на креативну економіку – опитування PPV Knowledge Networks

Вплив COVID-19 на креативні та культурні індустрії в Україні
Через пандемію COVID-19 в Україні та більшості країн Європи ввели загальний карантин. Культурні заклади не працюють, транспортне сполучення вкрай обмежене, а великі заходи скасовані. Це призводить до економічних збитків. У тому числі для креативних та культурних індустрій.

PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури, молоді та спорту України проводить опитування українських представників креативних індустрій про те, як поширення коронавірусу та обмежувальні заходи впливають на їхню роботу та бізнес. Результати опитування допоможуть зрозуміти масштаби впливу та сформувати рекомендації щодо подолання наслідків для органів влади.

Опитування можна пройти за посиланням.

Опитування проводиться за адаптованою методологією ECBN. Результати опитування допоможуть зрозуміти масштаби впливу та сформувати рекомендації щодо подолання наслідків для органів влади. Будемо вдячні за поширення опитування серед заінтересованих сторін.

PPV Knowledge Networks — агенція економічного розвитку, яка розвиває бізнеси та міжсекторні зв’язки. А також асоційований член European Creative Business Network. ECBN – це європейська мережа організацій підтримки культурних та креативних індустрій.

Результати будуть опубліковані на сторінках PPV Knowledge Networks, Creative Industries Development та Креативна Україна / Creative Ukraine.

Опитування підприємців креативної економіки

Фото на головній: unsplash.com

Раніше Український Культурний Фонд (УКФ) звернувся до представників культурних і креативних індустрій, чия діяльність нині призупинена або обмежена умовами карантину, з пропозицією пройти опитування.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Асоціація ANAIS зняла експериментальне відео про подарунки, які краще не дарувати

В центрі креативної кампанії для ANAIS опинилися м’які іграшки, тобто подарунки, якими агресори найчастіше «вибачаються» перед своїми жертвами.

«Бігом допомагай планеті!»: у Києві відбудеться антисміттєвий забіг No Waste Run

У Всеукраїнський день довкілля, 17 квітня, завдяки благодійному забігу збиратимуть кошти на будівництво інноваційного культурного об’єкта «України Без Сміття», що ...

Видання The Drum опублікувало власний World Creative Rankings

Сьогодні The Drum розпочав пубікацію результатів World Creative Rankings. Це щорічне дослідження брендів, агентств та персоналій, які відзначилися в минулому ...