• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Природозахисна організація закликає бренди заплатити ведмедям за використання їхніх фото

17 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Онлайн-кампанія, створена румунськими агенціями The New та McCannPR для природозахисної організації Agent Green, спрямована на те, щоб зібрати кошти на створення нового заповідника для ведмедів. З цією метою вона звертається до брендів, які використовують зображення ведмедів у своїх рекламних кампаніях, і закликає їх заплатити за використання цих фото самим ведмедям.

Ведмеді стали натхненням для багатьох брендів: від пива, одягу та пральних засобів до соків та солодощів. Цим і вирішила скористатися кампанія Bear Right, пропонуючи брендам долучитися до вирішення проблеми вимирання цього іконічного живого виду.

В Європі найбільша популяція бурих ведмедів живе в Румунії, але навіть там вона перебуває під загрозою через зменшення природного ареалу, зміну клімату та мисливство. Тому недержавна організація Agent Green і звертається по допомогу до великих брендів.

Серія відео, які британський телепродюсер Чарлі Оттлі зняв для Agent Green, адресована насамперед тим брендам, які використовують в своїй айдентиці зображення ведмедя або саме слово «ведмідь». Цим брендам пропонують, так би мовити, заплатити ведмедям за копірайт, долучившись до створення заповідника для них.

Загалом кампанія ставить за мету убезпечити десь 50 ведмедів на достатній для них території.

«Якщо ви використовуєте ведмедя, заплатіть ведмедю. Все дуже просто», — зазначає Клаудіу Добріта, старший креативний директор McCannPR.

А Оана Стейт, старша копірайтерка The New, пояснює: «Ведмеді — найпереконливіші актори в телерекламі і найсимпатичніші обличчя на білбордах. Бренди з усього світу використовують ведмедів, не даючи їм нічого навзамін. Тому ми й створили Bear Right. Як копірайт, але для ведмедів. Для брендів це — спосіб зробити пожертву на їхню користь і допомогти Agent Green заснувати в Румунії ведмежий заповідник».

Речник кампанії, телепродюсер Чарлі Оттлі пригадує: «Відколи я приїхав до Румунії в 2010 році, її природа та фауна не припиняли мене чудувати. На жаль, у бурих ведмедів, цих розкішних але вразливих створінь, справи йдуть не надто добре. Коли ми руйнуємо їхню територію, ми змушуємо їх стикатися з людьми, а потім ще й маємо нахабство звинувачувати їх у цих сутичках. Через усе це, в центрі уваги нашої кампанії опинилося право ведмедів на життя. А звертаємося ми із цим насамперед до тих, хто використовує ведмедів у своїй айдентиці — іменах чи логотипах».

Джерело


Читайте також:

Вівця в левовій шкурі: Зоопарк Сан-Дієго обирає гумор для захисту біорізноманіття.

Теги: природасоціальна кампаніясуспільствотварини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.