На початку локдауну місцевий бізнес проявив неабияку винахідливість, аби залишитись зі своїм споживачем. Але наслідки пандемії та тривалого карантину все ж вдарили по локальним брендам і зараз, аби залишитись на плаву, їм потрібна допомога. Тож, аби підтримати підприємців, привернути до них увагу споживачів та віднайти шляхи подолання кризи Visa запустила глобальну платформу підтримки малого та середнього бізнесу #WhereYouShopMatters. Враховуючи специфіку кожної країни та актуальну ситуацію на ринку, в Україні ініціатива WhereYouShopMatters трансформувалась у проєкт #ПідтримайСвоїх!
«Компанія Visa створила платформу #ПідтримайСвоїх, щоб насамперед допомогти малому бізнесу у діджитал-трансформації. Ми розуміємо наскільки важливо підтримувати український малий бізнес та сприяти в адаптації до нових реалій. А, ще, дуже важливою є підтримка саме аудиторії, покупців. Тому ми запропонували їм долучитись до ініціативи, розповісти про свої улюблені малі бренди на сторінках у соціальних мережах та разом створити потужну комунікаційну платформу, щоб дати можливість іншим дізнатись про українські бренди та підтримати їх», — коментує Вікторія Шапронь, Старша директорка з маркетингу регіону СНГ та Південно-Східної Європи.
В рамках проєкту Visa анонсувала спеціальні пропозиції для малого бізнесу у партнерстві з провідними банками, зібрала мотивуючі історії українських підприємців та розповіла споживачам про кращі місцеві компанії. Але і це ще не все.
Серед комунікаційних агентств, які долучились до реалізації масштабної ініціативи, була і команда Havas Engage. Агенція працює з брендом Visa вже понад 6 років.
Купуй українське!
Команда Havas Engage запропонувала ідею та розробила механіку залучення споживачів до проєкту. Щоб заохотити українців підтримати малих підприємців «гривнею», команда попросила відомих вітчизняних блогерів та лідерів думок розказати про їхні улюблені бренди made in Ukraine та зафільмувати «розпакування». Від Лідії Кошарської люди дізнались про кращі бізнеси у Тернополі, Олена Мандзюк показала свої улюблені хмельницькі бренди, а Наталія Литвин розповіла про файні львівські компанії.
Також з допомогою блогерів було анонсовано розіграш призів відомих українських брендів — книгу «Ukraїner. Країна зсередини», сертифікат у «Всі.Свої», худі «Duck Side» та бананку «Udler». Нікіта Добринін, Володимир Дантес, Дар’я Запісочна, Дар’я Білодід та інші відомі лідери думок закликали своїх фоловерів придбати будь-який товар українського виробництва та опублікувати на своїй сторінці у соціальній мережі розпаковування придбаного товару. Аби відео наших учасників були ще яскравішими, в Havas Engage також створили спеціальну Instagram-маску.
Запропонована командою агенції механіка залучення споживачів в рамках глобальної кампанії #WhereYouShopMatters згодом була адаптована й використана в інших країнах, таких як Казахстан, Сербія, Грузія та Азербайджан.
#ПідтримайСвоїх: результати кампанії
Загалом, за весь період активації учасники порекомендували близько 130 локальних брендів та опублікували у соціальних мережах більше 300 публікацій з закликом підтримати український бізнес. Завдяки цьому про ініціативу дізналось близько 6,5 млн українців, а 125 відповідальних споживачів отримали свої подарунки!
Читайте також:
Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. Технології». Дослідження провели з метою визначення нових тенденцій у комунікації брендів зі споживачами. Команда групи поділилась ключовими результатами проєкту.