Акція #станькумиром пройшла напередодні Міжнародного дня захисту дітей. В ній взяло участь понад 50 українських знаменитостей. За допомогою онлайн-сервісу PayphoneX всі охочі могли з 1 по 3 червня замовити в улюбленого музиканта, телеведучого, блогера або спортсмена лот, а всі отримані кошти направлялися в фонд «Таблеточки». За три дні команді організаторів вдалося зібрати понад 112 тис. гривень, хоча підрахунок ще ведеться, а деякі учасники вирішили продовжити збір коштів.
Учасники акції
Серед учасників акції Tayanna, Марта Адамчук, Олег Скрипка, Даша Коломієць, Alloise, Тимур та Інна Мірошниченко, Злата Огневич, футболісти клубу «Динамо» (Київ). До акції долучились і закордонні артисти — французький музикант, лідер групи Space Дідьє Маруані, а також фронтмен відомої німецької групи De Phazz Карл Фрієрсон.
«Для багатьох публічних особистостей акція #станькумиром стала єдино можливим способом традиційно проявити благодійність у День захисту дітей. Ми змогли забезпечити персональне спілкування, підтримати зв’язок зірок із шанувальниками в умовах самоізоляції, і забезпечити прозоре надходження коштів до БФ “Таблеточки”», — повідомив керівник проєкту PayphoneX Олексій Пилипчук
На цю мить найпопулярніші лоти — м’яч з автографами футболістів клубу «Динамо» (Київ), варення від Даші Малахової та персональна медитація з Катею Джейкобс. А в топ унікальних пропозицій потрапили: спільна подорож з Фаготом з гурту ТНМК, вечеря в заміському будинку Тетяни Гриньової й дегустаційна прогулянка по Хрещатику з заходом в хмільні місця разом з Юрієм Марченко.
«День захисту дітей — це важливий день для всіх дорослих, тому що нагадує про відповідальність за світ навколо нас, в якому ростуть наші діти. Я дуже хочу, щоб в цьому світі жодна дитина не знала, що таке біль і страждання. І кожна дитина відчувала любов та мала повноцінне дитинство, повне радості. Зробити світ таким в наших з вами руках!», — прокоментувала подію Світлана Пугач, директорка зі стратегічних партнерств благодійного фонду «Таблеточки».
До Дня захисту дітей ми також зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.