• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ороча психотерапія: організація Unga Lukas надає психологічну підтримку в грі World of Warcraft

1 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Зробивши своєю платформою світ відеоігор, шведська некомерційна організація Unga Lukas вирішила запропонувати молоді психологічну підтримку прямо всередині популярної онлайн-гри World of Warcraft, задіявши для цього аватарів-орків.

Порушення психічного здоров’я серед шведської молоді діагностують дедалі частіше і призначають медикаментозне лікування. Але організація Unga Lukas, створена за сприяння Агенції громадського здоров’я Швеції, ставить за мету виправлення цієї ситуації за допомогою таких профілактичних заходів, як онлайн-підтримка. Тому, щоб поспілкуватися з молоддю там, де вона зараз проводить чимало часу, і допомогти їй у форматі анонімної бесіди, спеціалісти Unga Lukas звернулися до гри World of Warcraft, де ними була запроваджена своєрідна ороча психотерапія.

Група ризику

Аса Май Йонсон, операційна менеджерка Unga Lukas, пояснює: «Молоді необхідно поговорити про життя з кимось, хто дійсно вислухає. Нам треба зустріти молодь на її території і полегшити їй доступ до емоційної підтримки в моменти душевного виснаження. Ми наполягаємо на анонімності наших чатів, щоб їх учасники не боялися виговоритися».

Душевні негаразди серед молоді буває складно помітити. Зокрема й тому, що дорослі часто мають дуже обмежене уявлення про те, як молодь проводить свій час онлайн. Водночас дослідження показали, що люди, які щодня грають у відеоігри, почуваються загалом гірше, ніж ті, хто грають не так часто. Геймери, і особливо юнаки, також перебувають у групі ризику скоєння самогубства.

«Відеоігри можуть стати способом втечі для тих, хто почувається самотньо, або чиє душевне здоров’я похитнулося. Тому нам особливо важливо показати, що навіть всередині гри ми поряд і готові вислухати. Ми хотіли показати, що висловити складні почуття словами все ж можливо, і відкрити перед геймерами можливості для подальшої підтримки. Вже один той факт, що хтось уважно вас слухає, здатен вселити в людину надію і віру в свої можливості», – додає Аса Май Йонсон.

На сайті ініціативи orctherapy.ungalukas.se можна ознайомитися з короткою характеристикою орків Едзурга, Олурга і Гакора та дізнатися, як з ними можна зв’язатися у грі. За кожним таким аватаром стоять підготовані волонтери, які водночас є досвідченими геймерами. Скориставшись грою як місцем зустрічі, організація Unga Lukas сподівається, що така ороча психотерапія спонукає юних геймерів вчасно звернутися по допомогу.

Джерело

І це – далеко не єдина кампанія, спрямована на підтримку здоров’я геймерів.

Теги: здоров'яігрипсихологиясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.