• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Музика пульсу і симулятор серцевого нападу: соціальні кампанії заради здорового серця

1 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно, 29 вересня, у всьому світі (і в Україні також) відзначали Всесвітній день серця, щорічну подію, створену з ініціативи Всесвітньої федерації серця. З цього приводу організатори Cannes Lions опублікували зі своїх архівів невеличку добірку присвячених саме цій темі кампаній, які свого часу здобували нагороди в Каннах. Ці кампанії заради здорового серця спрямовані на різні аспекти здоров’я: від боротьби з тютюнопалінням до навчання серцево-легеневій реанімації.

Dante’s Heartbeats (The Heartchild Foundation, Abby Priest Stockholm, 2021)

Шведський хлопчик Данте народився з трьома вадами серця. Він виступив співвиконавцем музичного треку Heartbeats, кавер якого гурт Amason створив спеціально для цієї кампанії. Реальний звук його серцебиття задавав ритм усій пісні. Щоразу, коли люди прослуховували стрім цієї пісні, пожертва перераховувалася на користь Swedish Heartchild Foundation, щоб допомогти хворим дітям і підтримати їхні родини.

Це – хороший приклад того, як за допомогою емоційного контенту можна спонукати до дій свою аудиторію.

Heart Disease Awareness (British Heart Foundation, Havas London, 2004)

Щоб донести до всіх прямий зв’язок між сигаретами та ішемічною хворобою серця, це відео показало справжню жирову тканину, знайдену в артеріях мертвого курця. Такі результати аутопсії і дали початок креативній ідеї, де сигарети аж стікають жиром.

Ця кампанія демонструє силу образу, який так врізається в пам’ять, що курці пригадуватимуть його щоразу, коли запалюють сигарету. А ще це – приклад влучно обраного часу для запуску. Кампанія стартувала 1 січня, щоб нагадати людям про всі їхні обіцянки розпочати з нового року нове життя.

Heart & Circulatory Disease Charity (British Heart Foundation, Grey London, 2009)

В цій пізніше створеній кампанії заради здорового серця та сама British Heart Foundation прагнула поінформувати публіку про різноманітні симптоми, які можуть вказувати на серцевий напад. Суть послання полягала в тому, що своєчасне звернення по допомогу могло б врятувати 245 життів, які щодня втрачаються у Великобританії, тому що люди вирішують «потерпіти».

Ця телекампанія охопила чималу аудиторію завдяки добре обраному часу показу. Її переглянуло 6,5 мільйонів людей.

Heart Disease Campaign (Korea Heart Federation, Creativia Seoul, 2009)

Ця корейська ініціатива зробила серцебиття кожного свого окремого слухача основою музичного треку, запрошуючи людей послухати на сайті кампанії свій власний унікальний цифровий контент.

Подібно до Dante’s Heartbeats ця кампанія підсилює емоційний зв’язок між людьми та їхніми серцями, сподіваючись у такий спосіб спонукати публіку краще піклуватися про своє здоров’я.

Lifesaver (Resuscitation Council (UK), UNIT9 London, 2014)

Застосунок Lifesaver вчить людей впевнено виконувати серцево-легеневу реанімацію. Поєднуючи відеоконтент з інтерактивністю, цей застосунок спонукає користувачів рухати смартфон вгору-вниз, імітуючи натискання на грудну клітку потерпілого, і говорить їм, правильно чи ні вони виконують ці маніпуляції.

Тут сторітелінг і технології створюють рольову гру, яка симулює реальні ситуації, коли з людиною трапляється серцевий напад і діяти, щоб врятувати життя, треба швидко і впевнено.

Джерело


Читайте також:

До Дня серця у Києві підсвітили Пішохідний міст червоним кольором.

Стріли любові: як Saatchi & Saatchi Ukraine запустили флешмоб на підтримку дітей з вадами серця.

Теги: cannes lionsздоров'ясоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.