• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Lego відзначає День безпечного Інтернету і навчає дітей емпатії онлайн

12 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У наш час, коли роль інтернету в житті людини зросла, як ніколи, не зайвими будуть ініціативи, які навчатимуть дітей (а, може, й дорослих) бути відповідальними цифровими громадянами. Саме таку ініціативу нещодавно започаткувала компанія Lego спільно з аналітичним центром DQ Institute, який виступає за безпеку в онлайн-просторі та відповідальне застосування діджитал-навичок. Ця ініціатива Lego навчає дітей емпатії, пояснює їм правила безпеки та заохочує до підтримання дружньої атмосфери онлайн.

Ініціативу приурочено до Дня безпечного Інтернету, який було запроваджено некомерційними організаціями European SchoolNet та Insafe в 2004 році і відзначають у другий вівторок лютого. Переконливим способом навчання дітей життєвим урокам та різним аспектам цифрової обізнаності стали мініфігурки «онлайн-героїв». Дізнатися про них більше можна на сайті Lego’s Safer Internet Day.

Таке навчання відбувається у форматі онлайн-опитування, яке, щоб спонукати дітей до емпатії, ставить перед ними ряд запитань. Їм пояснюють, що взагалі таке «цифрова емпатія», як розпізнати кібербулінг, як з ним боротися і чому так важливо бути відповідальним цифровим громадянином.

Щоб проілюструвати кожну тему, мініфігурки Lego розіграють відповідні сценки, демонструючи, наприклад, цькування чи поширення дезінформації. В цих ситуаціях дітей заохочують допомагати жертвам кібербулінгу та вживати заходів проти тих, хто сіє хаос в мережі. Також їм пояснюють, як можна вибачитися та владнати ситуацію, якщо вони самі образили чиїсь почуття.

Кожна з чотирьох віртуальних фігурок Lego навчає дітей тому чи іншому аспекту емпатії онлайн. Пройшовши опитування, дитина отримує фігурку одного з «онлайн-героїв». Sir Hug A Lot втілює в собі власне емпатію, Butterclops вручається за самосвідомість, AeroVision – за вміння поважати чужу думку, а Admiral Highfive був створений для обговорення доброго ставлення до інших учасників онлайн-середовища.

Зробити інтернет кращим місцем

За словами Юхьон Пак, засновниці DQ Institute: «Наша з Lego Group спільна мета – дати дітям можливість бути хорошими цифровими громадянами, мінімізувати для них кібер-ризик, та максимізувати їх потенціал в цифровому світі. Тому ми раді працювати з експертами Lego Group, які знаються на спілкуванні з дітьми. Ми сподіваємося, така ігрова взаємодія в майбутньому допоможе дітям зробити інтернет кращим місцем».

Непогано було б ще, якби ці фігурки знайшли своє втілення в реальному світі й отримали власні один-два набори конструктора…

Пройти опитування Lego, присвячене безпеці в інтернеті, можна тут.

Джерело 1, 2

Теги: іграшкиінтернетсоціальна відповідальністьсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.