Квест-кімната Parkinson’s NSW показує, як живеться людям з хворобою Паркінсона

В Австралії щодня діагностують хворобу Паркінсона приблизно у п’яти людей, яким ще навіть сорока років немає. Тому, щоб привернути увагу до цієї ситуації, організація Parkinson’s NSW створила унікальну квест-кімнату, яка змушує учасників квесту відчути на собі, як живеться людям з хворобою Паркінсона.

Такий оригінальний захід було реалізовано агенцією Wunderman Thompson Australia та кіностудією Airbag. Розпочався він з того, що на Facebook опублікували звернення до найзавзятіших фанатів квестів, пропонуючи їм можливість стати першими, хто пройде нову квест-кімнату. Чого учасники не знали, то це того, що у такий спосіб вони візьмуть участь у експерименті, який додасть наочності тим щоденним перепонам, які постійно мають долати люди з хворобою Паркінсона.

Саймон Ленглі (Simon Langley), креативний директор Wunderman Thompson Australia, розповів: «Життя зі щоденними проблемами, які викликані хворобою Паркінсона, це щось таке, що багато хто з нас не може й уявити. Для цих людей такий квест – реальність, з якої вони не можуть вирватися. І ми б хотіли, щоб пересічні австралійці відчули себе на їх місці».

Повсякденність, але з перепонами

Квест-кімната Parkinson’s NSW була збудована за три дні та обладнана численними прихованими камерами. Її спроєктували так, щоб учасники квесту могли відчути симптоми цього захворювання за допомогою завдань, що імітують повсякденне життя: зав’язування шнурків, наливання чаю, використання комп’ютерної миші тощо. Кожне з цих завдань імітувало той чи інший симптом хвороби Паркінсона: порушення пам’яті, тремтіння рук, нечіткий зір та проблеми з багатозадачністю. Адже всі ці симптоми суттєво впливають на здатність людини впоратися з повсякденними, необхідними в житті речами.

В рамках цієї з кампанії була створена також аналогічна інтерактивна цифрова квест-кімната Parkinson’s NSW, щоб якомога більше людей могли уявити собі життя особи, хворої на паркінсонізм. А також, щоб розвіяти типову хибну думку, начебто це захворювання уражає лише літніх людей.

Кампанія ставить собі за мету інформування публіки щодо повсякденного життя людей з хворобою Паркінсона, а також збір коштів у підтримку дослідницької роботи Parkinson’s NSW та ініціатив, що намагаються полегшити життя людям з паркінсонізмом, доки тривають пошуки ліків від цього захворювання.

Джерело

Для того, щоб можна було стежити за перебігом хвороби Паркінсона у пацієнта, інженери компанії IBM свого часу розробили спеціальний датчик, який кріпиться до нігтя.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...