• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Квест-кімната Parkinson’s NSW показує, як живеться людям з хворобою Паркінсона

14 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В Австралії щодня діагностують хворобу Паркінсона приблизно у п’яти людей, яким ще навіть сорока років немає. Тому, щоб привернути увагу до цієї ситуації, організація Parkinson’s NSW створила унікальну квест-кімнату, яка змушує учасників квесту відчути на собі, як живеться людям з хворобою Паркінсона.

Такий оригінальний захід було реалізовано агенцією Wunderman Thompson Australia та кіностудією Airbag. Розпочався він з того, що на Facebook опублікували звернення до найзавзятіших фанатів квестів, пропонуючи їм можливість стати першими, хто пройде нову квест-кімнату. Чого учасники не знали, то це того, що у такий спосіб вони візьмуть участь у експерименті, який додасть наочності тим щоденним перепонам, які постійно мають долати люди з хворобою Паркінсона.

Саймон Ленглі (Simon Langley), креативний директор Wunderman Thompson Australia, розповів: «Життя зі щоденними проблемами, які викликані хворобою Паркінсона, це щось таке, що багато хто з нас не може й уявити. Для цих людей такий квест – реальність, з якої вони не можуть вирватися. І ми б хотіли, щоб пересічні австралійці відчули себе на їх місці».

Повсякденність, але з перепонами

Квест-кімната Parkinson’s NSW була збудована за три дні та обладнана численними прихованими камерами. Її спроєктували так, щоб учасники квесту могли відчути симптоми цього захворювання за допомогою завдань, що імітують повсякденне життя: зав’язування шнурків, наливання чаю, використання комп’ютерної миші тощо. Кожне з цих завдань імітувало той чи інший симптом хвороби Паркінсона: порушення пам’яті, тремтіння рук, нечіткий зір та проблеми з багатозадачністю. Адже всі ці симптоми суттєво впливають на здатність людини впоратися з повсякденними, необхідними в житті речами.

В рамках цієї з кампанії була створена також аналогічна інтерактивна цифрова квест-кімната Parkinson’s NSW, щоб якомога більше людей могли уявити собі життя особи, хворої на паркінсонізм. А також, щоб розвіяти типову хибну думку, начебто це захворювання уражає лише літніх людей.

Кампанія ставить собі за мету інформування публіки щодо повсякденного життя людей з хворобою Паркінсона, а також збір коштів у підтримку дослідницької роботи Parkinson’s NSW та ініціатив, що намагаються полегшити життя людям з паркінсонізмом, доки тривають пошуки ліків від цього захворювання.

Джерело


Для того, щоб можна було стежити за перебігом хвороби Паркінсона у пацієнта, інженери компанії IBM свого часу розробили спеціальний датчик, який кріпиться до нігтя.

Теги: здоров'якреативсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.