Компанія Canon створила базу даних Truthmark, щоб журналістські фото не потрапляли у фальшиві новини

Бренд Canon Nordic та агенція Uncle Grey Copenhagen запустила нову ініціативу, яка має запобігти використанню у фальшивих новинах фотографій, зроблених журналістами. Фотографи зможуть використовувати базу даних Truthmark для захисту тієї правди, що стоїть за кожною фотографією. У цю глобальну базу фотографи та фоторепортери можуть завантажувати свої фото разом із реальною історією, яка супроводжує кожне таке зображення.

Truthmark дозволяє присвоїти кожному зображенню унікальний цифровий відбиток (digital fingerprint). Такі зображення лишаються захищеними авторськими правом і зашифровуються після їх завантаження у базу даних Truthmark разом із прикріпленою до них історією.

Якщо інші журналісти (та й взагалі будь-які читачі) бажають перевірити автентичність зображення, вони можуть задати пошук за цим зображенням у базі Truthmark і дізнатися про походження фото та його контекст.

Завдання міжнародної ініціативи Truthmark полягає у захисті демократії шляхом запобігання використанню журналістських фотографій з метою дезінформації.

Можна знайти чимало прикладів того, як фотографії використовуються для розповсюдження фальшивих новин. Наприклад, поширювана нещодавно стара добірка фото, яка показує пусті норвезькі лікарні, щоб переконати публіку у неправдивій історії про те, що інфікованих COVID-19 у цій країні практично немає.

Агенція Uncle Grey Copenhagen запрограмувала базу даних Truthmark з використанням технології цифрового відбитку, яка здатна розпізнавати зображення, навіть якщо їх було дещо змінено. Тобто, навіть якщо зображення було відредаговано, користувачі все одно будуть здатні знайти оригінал та правду про нього, якщо фотограф завантажив їх у базу.

Підтримка з боку журналістів

До запуску бази даних агенція Uncle Grey розпочала онлайн-кампанію, в рамках якої було взято інтерв’ю у фотографів-лауреатів конкурсу World Press Photo Айвора Прікетта (Ivor Prickett) та Джонні Хаглунда (Johnny Haglund), а також у журналіста Деніела Еттера (Daniel Etter), який свого часу отримав Пулітцерівську премію.

Перш ніж створити промо-ролик ініціативи Truthmark, креатори Uncle Grey взяли інтерв’ю у цих трьох фоторепортерів, у яких ті розповіли про своє занепокоєння тим, що хтось може використати їхні роботи у абсолютно неправильному контексті. Інтерв’ю стали складовою промо-ролика, а фото цих журналістів наразі завантажені у базу даних.

Кампанія у підтримку ініціативи Truthmark проводиться насамперед у соцмережах, оскільки саме вони є основним джерелом проблеми дезінформації. Ця кампанія також спрямована на те, щоб спонукати публіку критичніше ставитися до контексту, в якому вони бачать документальні фотографії, і в разі виникнення сумнівів перевіряти, чи не зіткнулися вони з фальшивими новинами.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.