Компанія Canon створила базу даних Truthmark, щоб журналістські фото не потрапляли у фальшиві новини

Бренд Canon Nordic та агенція Uncle Grey Copenhagen запустила нову ініціативу, яка має запобігти використанню у фальшивих новинах фотографій, зроблених журналістами. Фотографи зможуть використовувати базу даних Truthmark для захисту тієї правди, що стоїть за кожною фотографією. У цю глобальну базу фотографи та фоторепортери можуть завантажувати свої фото разом із реальною історією, яка супроводжує кожне таке зображення.

Truthmark дозволяє присвоїти кожному зображенню унікальний цифровий відбиток (digital fingerprint). Такі зображення лишаються захищеними авторськими правом і зашифровуються після їх завантаження у базу даних Truthmark разом із прикріпленою до них історією.

Якщо інші журналісти (та й взагалі будь-які читачі) бажають перевірити автентичність зображення, вони можуть задати пошук за цим зображенням у базі Truthmark і дізнатися про походження фото та його контекст.

Завдання міжнародної ініціативи Truthmark полягає у захисті демократії шляхом запобігання використанню журналістських фотографій з метою дезінформації.

Можна знайти чимало прикладів того, як фотографії використовуються для розповсюдження фальшивих новин. Наприклад, поширювана нещодавно стара добірка фото, яка показує пусті норвезькі лікарні, щоб переконати публіку у неправдивій історії про те, що інфікованих COVID-19 у цій країні практично немає.

Агенція Uncle Grey Copenhagen запрограмувала базу даних Truthmark з використанням технології цифрового відбитку, яка здатна розпізнавати зображення, навіть якщо їх було дещо змінено. Тобто, навіть якщо зображення було відредаговано, користувачі все одно будуть здатні знайти оригінал та правду про нього, якщо фотограф завантажив їх у базу.

Підтримка з боку журналістів

До запуску бази даних агенція Uncle Grey розпочала онлайн-кампанію, в рамках якої було взято інтерв’ю у фотографів-лауреатів конкурсу World Press Photo Айвора Прікетта (Ivor Prickett) та Джонні Хаглунда (Johnny Haglund), а також у журналіста Деніела Еттера (Daniel Etter), який свого часу отримав Пулітцерівську премію.

Перш ніж створити промо-ролик ініціативи Truthmark, креатори Uncle Grey взяли інтерв’ю у цих трьох фоторепортерів, у яких ті розповіли про своє занепокоєння тим, що хтось може використати їхні роботи у абсолютно неправильному контексті. Інтерв’ю стали складовою промо-ролика, а фото цих журналістів наразі завантажені у базу даних.

Кампанія у підтримку ініціативи Truthmark проводиться насамперед у соцмережах, оскільки саме вони є основним джерелом проблеми дезінформації. Ця кампанія також спрямована на те, щоб спонукати публіку критичніше ставитися до контексту, в якому вони бачать документальні фотографії, і в разі виникнення сумнівів перевіряти, чи не зіткнулися вони з фальшивими новинами.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...