• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Коли душевне здоров’я – порохова діжка: організація Sandy Hook Promise розповідає про підлітків та локдаун

17 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавня соціальна реклама від організації Sandy Hook Promise, яка ставить за мету запобігання насильству серед молоді, влучно проілюструвала, як локдаун вплинув на душевний стан підлітків: рік ізоляції, зведення кінців з кінцями та віддаленого навчання. Зараз ця американська організація готується до спалаху насильства та самогубств серед підлітків, коли школи знову відчиняться і ця порохова діжка вибухне.

Агенція BBDO створила ці відео переважно зі стокових матеріалів, надавши їм вигляд формату «Як зробити…». Вони є нагадуванням батькам пильнувати тривожні знаки. Кампанія зображає гримучу суміш із хаосу в реальному та віртуальному житті, який поширюється і на уми підлітків. Вся ця негативна енергія поступово виснажує нервову систему, аж доки та не стає схожою на перевантажену електромережу. А потім – коротке замикання і у психіці відбувається злам.

«Бути підлітком непросто і в нормальні часи, як ми всі пам’ятаємо. А якщо додати до цього події минулого року – тягар стає просто нестерпним, – пояснює старший креативний директор BBDO New York Пітер Альсанте. – Ми хотіли створити роботу, яка передала б який сильний тиск чиниться на підлітків. Цей тиск по суті перетворює їх на порохові діжки, і багато хто з них вже готовий вибухнути».

Відтак креативники вирішили переосмислити формат відеоінструкції, щоб показати, як минулий рік поступово створив ситуацію, яка спостерігається зараз. Постійно повторювані фрагменти демонструють, як життя дітей обмежується їх кімнатами та екранами пристроїв, а кожен наступний день нескінченно повторює попередній. Ані людського контакту, ані численних стимулів, до яких підлітки звикли.

Послання нашого часу

Кампанія The Kids Are Not Alright підлаштовує ключове послання Sandy Hook Promise під пандемію та локдаун, відсуваючи на другий план поведінку підлітків у власне школі, яка була раніше в центрі уваги.

На відміну від попередніх відео, які знімалися з розмахом, серія The Kids Are Not Alright відтворює відчуття хаосу та клаустрофобії.

Властиві для часів пандемії обмеження змусили креативну команду спиратися на веб-футаж та спецефекти. Але зрештою саме ці обмеження і виявилися найсильнішим елементом кампанії. Вони допомогли кинути погляд на глибини кіберпекла, яке з кожним натисканням клавіші наближає небезпеку та руйнацію до фізичного світу.

Віддалене навчання великою мірою зупинило випадки стрілянини в американських школах. Але наразі організацію Sandy Hook Promise непокоїть насамперед те, що у цей самий час серед підлітків різко зросла кількість самогубств.

Джерело

Теги: відеокреативпсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.