У сезон зимових відпусток чимало бельгійців вирушають кудись автівкою, щоб провести свята не вдома. Тому, щоб закликати водіїв бути обережнішими і не перевищувати швидкість за часом небезпечних зимових умов на дорогах, бельгійська асоціація батьків жертв ДТП (Parents of Road Victims, OVK-PEVR) задіяла у своїй новій соціальній кампанії сайт для бронювання житла Booking.com.
Організація символічно розмістила серед кімнат, запропонованих на цьому сайті для оренди, кілька реальних кімнат, що належали юним бельгійцям, які загинули у ДТП.
Природно, що насправді ці кімнати в оренду не здаються, і у згорьованих батьків є на те свої причини.
Кампанія була задумана та реалізована бельгійською креативною агенцією Happiness, що входить до мережі агенцій FCB.
Філіпп Фасс, креативний директор агенції Happiness Brussels, так пояснює ідею цієї кампанії: «Коли батьки втрачають дитину в автомобільній аварії, вони часто лишають її кімнату недоторканною, такою, якою вона була в останній день життя дитини. Це — один з найматеріальніших спогадів, який лишається у батьків. Незмінність такої кімнати означає, що вони можуть практично відчути там присутність своєї втраченої дитини. Тому зараз, коли багато хто вирушає з дому на свята, ми символічно розмістили деякі з цих спустілих кімнат на сайті Booking.com, щоб показати зв’язок між подорожами, бронюванням кімнат і обережною поведінкою за кермом».
Частиною цієї соціальної кампанії є документальне відео, де батьки розповідають про кімнату своєї загиблої дитини, а також сайт www.emptyrooms.be і, звісно, самі кімнати, які розмістив сайт для бронювання житла Booking.com.
Читайте також:
Смак скривавленого асфальту: канадська транспортна служба випускає чипси зі смаком ДТП.
Боб чи не Боб? або Навіщо бельгійська поліція видає брелоки п’яним водіям.
В Південній Кореї мозкові хвилі водіїв вимірюють, щоб зробити автобуси безпечнішими.