Зловісний кубик цукру став головним лиходієм музичного відео від некомерційної організації Hip Hop Public Health у її новій соціальній кампанії.
Цей кубик, озвучений співаком хіп-хопу Деррілом МакДеніелсом, впродовж справжнього кліпу на дві хвилини читає реп про те, як він вправно маскується, прикриваючись різними іменами, і здатен сховатися у найрізноманітнішій їжі. Що він і ілюструє, приміряючи на себе численні костюми. (Втім, зіпсутих зубів йому не приховати…) Ба навіть, коли ми бачимо його вперше, він вже вправляється у акторстві і намагається підробити свій голос, приховавши лиходійський баритон за солоденьким сюсюканням.
Сам текст пісні також пояснює, як цукор маскується в їжі, викликаючи справжнє звикання і призводячи до діабету й ожиріння.
Створила цю кампанію агенція Area 23 (яка належить холдингу Interpublic), а сама анімація – робота креативників із Zombie Studios.
Просвіта молоді
Окрім музичного відео цей зловісний кубик цукру (схожий на «Цукрову панду» Раяна Рейнольдса) з’являється також на вебсайті кампанії, в інтерактивному застосунку та на сторінках дитячої книжки Lil Sugar, Master of Disguise.
Переднє слово до цієї книжки написане було самим д-ром Оладжіде Вільямсом, засновником Hip Hop Public Health. Його організація сполучає мистецтво, музику та науку, щоб вести просвітницьку роботу серед молоді, інформуючи її про такі проблеми як інсульт, гіпертонія, ожиріння тощо (і останнім часом про COVID-19).
«Ожиріння серед дітей лишається однією з найнагальніших проблем молоді, а COVID-19 лише погіршив цю ситуацію, – пояснює д-р Оладжіде Вільямс. – Мета кампанії Lil Sugar – дати батькам, дітям, вчителям та загалом публіці інструменти, необхідні для того, щоб усвідомити шкідливі наслідки надмірного споживання цукру і вжити заходів проти цього».
А Тім Хоукі, старший креативний директор Area 23, додає: «Ми створили такого персонажа, щоб він викликав реакцію і у дітей, і у батьків. … Робота з такою легендою як Дерріл «DMC» МакДеніелс дозволяє нашій кампанії досягти її ключових аудиторій, і зокрема економічно та соціально вразливих спільнот, будучи водночас цікавою та захопливою».
Наразі в США використовують щонайменше 150 різних назв на позначення цукру в списках інгредієнтів. Відповідно, більшість людей розпізнати цукор під всіма цими іменами не може, що робить такі просвітницькі кампанії вкрай актуальними.
Читайте також:
До Дня боротьби з діабетом музиканти-металісти зробили кавери на пісні про солодощі.