• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Караоке-нагадування: пісні, що протидіють втраті пам’яті, для людей з хворобою Альцгеймера

4 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Як показує статистика організації Alzheimer’s Disease International, кожні три секунди десь у світі у когось діагностують деменцію. А хвороба Альцгеймера є її найпоширенішою формою. Кожні 20 років кількість діагностованих випадків подвоюється, а ліків від цього захворювання наразі не існує. Від хвороби Альцгеймера потерпає і населення Індії, тому, щоб допомогти цим людям та їх родинам, медіакомпанія MTV і агенція Ogilvy Mumbai створили для них спеціальне караоке-нагадування.

Цей мобільний застосунок під назвою Memory Karaoke покликаний допомогти пацієнтам на ранній стадії захворювання запам’ятати важливі речі у їхньому житті. Сама кампанія називається Forgetting Isn’t Funny.

Застосунок пропонує користувачам чотири караоке-трека, в які можна додати інформацію, яку люди з деменцією часто забувають. Після цього такі персоналізовані тексти з’являтимуться на екрані під музику, щоб їх можна було наспівувати, як це роблять в караоке. У такий спосіб можна занотувати власні ім’я та адресу, інформацію про свою родину, ключові віхи життя та щоденне меню.

Щоб охопити цією кампанією якомога більше коло людей, канал MTV запустив її спільно з однією з найбільший індійських некомерційних організацій – Alzheimer’s & Related Disorders Society of India (ARDSI), партнером глобальної Alzheimer’s Disease International. Завдяки цьому кампанія досягне не лише самих пацієнтів, але й їхніх опікунів, медичних працівників і студентів.

Добре знана методика

Відья Шеной, лікарка-терапевт, яка обіймає посаду генеральної секретарки ARDSI, так озвалася про цю кампанію: «Музика – терапевтичний інструмент для розуму, тіла й душі. Караоке-нагадування має стати приємним і помічним засобом для людей на ранній стадії хвороби Альцгеймера, щоб ті могли пам’ятати і пригадувати».

А креативні директори Ogilvy Mumbai Акшай Сет і Чінмей Раут додали: «Всі ми з дитинства добре знаємо, що нова інформація запам’ятовується легше, якщо її покласти на музику. Це лишається актуальним і на ранній стадії хвороби Альцгеймера. Тому ми хотіли створити платформу, на якій родичі пацієнтів зможуть кастомізувати музичні треки, додаючи в них інформацію, важливу для конкретної людини. Такі караоке-нагадування можна співати щодня, щоб із часом потрібна інформація краще трималася в пам’яті. Наша місія полягала в тому, щоб створити приємний щоденний ритуал, який зніматиме стрес і дозволятиме пацієнтам та їхнім опікунам співати так, як їм зручно».

Джерело


Читайте також:

З викинутих малюнків створили розмальовки для боротьби з хворобою Альцгеймера.

Квест-кімната Parkinson’s NSW показує, як живеться людям з хворобою Паркінсона.

Теги: здоров'ямобільні додаткимузыкасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025
Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.