• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Кампанія #WeThe15 ставить за мету репрезентацію найбільшої меншини світу

20 Серпня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

П’ятнадцять відсотків. Саме така частина населення світу живе з інвалідністю. З цих 1,2 мільярдів людей багато хто щоденно стикається з перепонами на шляху до освіти, працевлаштування і медичної допомоги. До всього цього планує привернути увагу нова глобальна кампанія #WeThe15, ставши найбільшим рухом за права людей. Створена ця кампанія була в партнерстві з Міжнародним паралімпійським комітетом.

Двадцять організацій, серед яких ООН, ЮНЕСКО та Міжнародний альянс людей з інвалідністю, долучилися до цієї кампанії.

Розробляла кампанію агенція adam&eveDDB, а айдентику для неї створила студія Pentagram.

Розпочинається кампанія фільмом, режисером якого став Сем Піллінг. Цей фільм ставить за мету кинути виклик тим стереотипам, з якими постійно мають справу люди з інвалідністю – чи це жалість, а чи вихваляння їх «відваги». Зйомки велися в таких містах як Богота, Бангкок, Лондон, Йоганнесбург, Мілан та Маніла. А об’єктив режисера завдяки колаборації з агенцією з працевлаштування C Talent охопив майже 40 осіб з інвалідністю.

Мінімалістична айдентика

Айдентика кампанії включає в себе слоган та символ (дизайнер – Гаррі Пірс), а також аудіобрендинг (дизайнер – Юрі Судзукі). Зокрема, Судзукі та його команда скористалися рядом технік, щоб люди з вадами слуху також могли сприймати цю айдентику, зробивши саму кампанію якомога інклюзивнішою.

Символом кампанії #WeThe15 стало мінімалістичне зображення секторної діаграми, на якій позначено сектор в 15%. А кут в 23,5 градусів відображає нахил земної осі. Візуальна айдентика має пурпуровий колір, оскільки саме він є міжнародно визнаним кольором на позначення людей з інвалідністю.

Лаконічність створеного ним символу дизайнер Гаррі Пірс пояснює тим, що «найвпливовіші та найуживаніші символи світу часто є водночас і найпростішими».

Дещо нетиповим застосуванням айдентики кампанії буде те, що спортсмени-паралімпійці під час цьогорічних ігор матимуть тимчасові татуювання з символом руху #WeThe15.

Кампанія офіційно буде запущена 24 серпня, під час церемонії відкриття Паралімпійських ігор. В цей час 125 іконічних локацій по всьому світу підсвічуватимуться пурпуровим. Серед них Ніагарський водоспад, Колізей, Єлисейський палац в Парижі, Емпайр-Стейт-Білдінг, Вестмінстерський палац, Лондонське око і найвища в світі телевежа, токійське «Небесне дерево».

Бренди-партнери кампанії (BP, Coca-Cola, Facebook та інші) також дещо змінять свої логотипи, щоб відобразити в них 15% пурпурового на знак своєї підтримки.

Джерело 1, 2


Читайте також про інклюзивність в креативних індустріях, дизайні, архітектурі, фотомистецтві та музиці.

Теги: дизайнінклюзивністькреативсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.