П’ятнадцять відсотків. Саме така частина населення світу живе з інвалідністю. З цих 1,2 мільярдів людей багато хто щоденно стикається з перепонами на шляху до освіти, працевлаштування і медичної допомоги. До всього цього планує привернути увагу нова глобальна кампанія #WeThe15, ставши найбільшим рухом за права людей. Створена ця кампанія була в партнерстві з Міжнародним паралімпійським комітетом.
Двадцять організацій, серед яких ООН, ЮНЕСКО та Міжнародний альянс людей з інвалідністю, долучилися до цієї кампанії.
Розробляла кампанію агенція adam&eveDDB, а айдентику для неї створила студія Pentagram.
Розпочинається кампанія фільмом, режисером якого став Сем Піллінг. Цей фільм ставить за мету кинути виклик тим стереотипам, з якими постійно мають справу люди з інвалідністю – чи це жалість, а чи вихваляння їх «відваги». Зйомки велися в таких містах як Богота, Бангкок, Лондон, Йоганнесбург, Мілан та Маніла. А об’єктив режисера завдяки колаборації з агенцією з працевлаштування C Talent охопив майже 40 осіб з інвалідністю.
Мінімалістична айдентика
Айдентика кампанії включає в себе слоган та символ (дизайнер – Гаррі Пірс), а також аудіобрендинг (дизайнер – Юрі Судзукі). Зокрема, Судзукі та його команда скористалися рядом технік, щоб люди з вадами слуху також могли сприймати цю айдентику, зробивши саму кампанію якомога інклюзивнішою.
Символом кампанії #WeThe15 стало мінімалістичне зображення секторної діаграми, на якій позначено сектор в 15%. А кут в 23,5 градусів відображає нахил земної осі. Візуальна айдентика має пурпуровий колір, оскільки саме він є міжнародно визнаним кольором на позначення людей з інвалідністю.
Лаконічність створеного ним символу дизайнер Гаррі Пірс пояснює тим, що «найвпливовіші та найуживаніші символи світу часто є водночас і найпростішими».
Дещо нетиповим застосуванням айдентики кампанії буде те, що спортсмени-паралімпійці під час цьогорічних ігор матимуть тимчасові татуювання з символом руху #WeThe15.
Кампанія офіційно буде запущена 24 серпня, під час церемонії відкриття Паралімпійських ігор. В цей час 125 іконічних локацій по всьому світу підсвічуватимуться пурпуровим. Серед них Ніагарський водоспад, Колізей, Єлисейський палац в Парижі, Емпайр-Стейт-Білдінг, Вестмінстерський палац, Лондонське око і найвища в світі телевежа, токійське «Небесне дерево».
Бренди-партнери кампанії (BP, Coca-Cola, Facebook та інші) також дещо змінять свої логотипи, щоб відобразити в них 15% пурпурового на знак своєї підтримки.
Читайте також про інклюзивність в креативних індустріях, дизайні, архітектурі, фотомистецтві та музиці.